انواع گجت ها و خرید گجت هوشمند روز دنیا از فروشگاه ویبره موبایل

در این بخش از مجله ویبره موبایل در مورد انواع گجت های روز و کاربرد آن ها خواهیم گفت. شما می توانید از لینک قرار گرفته در متن وارد صفحه محصول مورد نظر شده و اگر تمایل داشتید آن را از ما خرید کنید.
انواع گجت ها و خرید گجت هوشمند روز دنیا از فروشگاه ویبره موبایل

گجت ها یا Gadgets چیستند؟ و به کدام ابزار ها گجت گفته می شود؟

با گسترش علم الکترونیک و گسترش تکنولوژی ساخت قطعات الکترونیک و همینطور در عصر ارتباطات، وجود یکسری از محصولات کوچک که قابلیت ارتباط را داشته باشند احساس شد. گجت یا ابزارک به وسایل الکترونیکی یا مکانیکی کوچکی گفته می شود که برای کاربردهای خاصی طراحی شده اند و به آسانتر شدن زندگی کمک می کنند.
ابزارهای الکترونیکی کوچک مثل مسواک های برقی، بلندگوهای بیسیم کوچک، دستگاه های پخش چند رسانه ای، ساعت های هوشمند و چاقوهای چند کاره و پیچ گوشتی های الکترونیکی و هر وسیله ای از این دست را می توان گجت نام گذاری کرد.

علاوه بر کارایی یک دستگاه نبوغ به کار رفته در ساخت آن هم بسیار مهم است و گاهی دستگاه هایی که به عنوان گجت شناخته می شوند بیشتر از کارایی که دارند نبوغ سازنده شان را به رخ می کشند.

در فرهنگ لغت واژه گجت به عنوان ابزار یا وسیله کوچک مکانیکی شناخته می شود. در واقع هر وسیله ای که بیشتر از اینکه از لحاظ کارایی جلب نظر کند، توجه ها را به سمت نبوغ و ابتکار به کار برده شده در ساخت آن هدایت کند. واژه گجت بی اختیار خیلی از ما را به یاد شخصیت کارتونی کاراگاه گجت می اندازد، اکنون که معنی کلمه گجت را متوجه شدیم، می دانیم که چرا این نامبرای او انتخاب شده بود!ابزارهایی که کاراگاه همیشه همراه داشت و از آنها استفاده می کرد.

کاربرد گجت ها در عصر فناوری

کابرد گجت ها روز به روز در حال به روز رسانی و دستخوش تغییرات است. همانطور که گفته شد گجت ها یک وسیله فنی هستند که دارای قابلیت های پیشرفته و امکانات محدود هستند. در این روزها با گسترش فناوری دیجیتال و ساخت وسایل الکترونیکی کوچک وجود یک گجت همراه همیشه احساس می شود. وسیله ای که کار را راحت تر می کند و قابلیت های زیادی را در اختیارمان قرار می دهد. 

برای آشنا شدن با این قضیه باید گفت گوشی و دوربین یک وسیله به حساب می آیند و لزوما گجت نیست اما یک جوی استیک (JoyStick) روی یک گوشی یا کواد کوپتر (Q4) که دوربین به آن نصب شده به عنوان گجت شناخته می شوند.

به طور خلاصه باید گفت که هر گجت یک دستگاه است اما هر دستگاهی یک گجت نیست.

انواع گجت ها

گجت ها در مدل های مختلفی ارائه می شوند. اگر بخواهیم تنوع مدلی انها را بیان کنیم بسیار زیادند اما به طور مختصر می توانیم چند نمونه از مدل های گجت های امروزی و پرکاربرد که در سایت و فروشگاه ویبره موبایل نیز با قیمت مناسب به فروش می رسند را ذکر کنیم:

  • گجت های پوشیدنی
  • گجت های حفاظتی مانند دوربین امنیتی
  • گجت های روشنایی
  • گجت های امدادی
  • گجت های باربر و حامل
  • گجت هایی مانند لوازم جانبی گوشی موبایل که کار با گوشی را بسیار راحتتر و کاربری تر می کنند و...

در فروشگاه ویبره موبایل افتخار فروش انواع گجت های روز با قیمت مناسب همراه با ضمانت اصالت کالا و ضمانت تعویض در صورت خرابی کالا را داریم شما می توانید در ادامه آنها را ببینید و با زدن بر روی اسم آنها وارد صفحه محصول شوید و در صورت علاقه و نیازتان آن را به راحتی خریداری کنید و ما سریعا آن را با سلامت کامل به دستتان برسانیم. چرا که ارسال کالا در فروشگاه ما در تهران و شهرستان همراه با بیمه کالا صورت می گیرد.

برای بیشتر آشنا شدن با قوانین سایت و مرجوعی لطفا بر روی آنها کلیک کنید.

فروش گجت های خاص و به روز دنیا از ویبره موبایل:

تایمر دیجیتال زنگ دار باسئوس مدل هیو روتیشن ACDJS

شرکت معتبر Baseus با ساخت تایمر دیجیتالی مدل هیو، این امکان را برای کاربران خود به وجود آورده است تا بتوانند مدیریت زمان خود را در دست گرفته و از زمان خود نهایت استفاده را ببرند. این کالا دارای سه سطح حجم صدا، بی صدا کم و زیاد می باشد و  با آهنربای پشتی می تواند روی سطوح فلزی مانند یخچال جذب شود. این گجت برای آشپزها بسیار وسیله ی کارآمدی است.

مدل پیشرفته تر این محصول که در سایز بزرگتر ساخته شده است با نام تایمر دیجیتال باسئوس مدل Heyo Rotation Count down Timer Pro به فروش می رسد و دارای تکیه گاهی در پشت دستگاه به عنوان پایه نگهدارنده یا استند است.

ساعت هوشمند پرودو مدل Vortex

شرکت محبوب پرودو که در زمینه لوازم گیمینگ شهرت دارد، یک ساعت هوشمند مشکی رنگ با مقاومت بالا ساخته است که قابلیت ردیابی و سنجش تناسب اندام و سلامت را دارد شما با استفاده از ساعت هوشمند پرودو قادر خواهید بود تا به تماس ها و اعلان های اجتماعی پاسخ دهید، صفحه این ساعت لمسی است و سایز آن حدودا 1.3 اینچی از نوع HD است. از ویژگی های این ساعت قابلیت دریافت تماس ها/اعلان های اجتماعی و صفحه نمایش لمسی 1.3 اینچی HD است که دارای حالت های ورزشی چندگانه بوده و با دستگاههای iOS و اندروید سازگاری کامل دارد این محصول قابلیت سنجش کیفیت خواب را دارد و دارای گواهیIP67 ضد آب نیز است. از طرفی مناسب بانوان برای محاسبه عادات ماهیانه نیز می باشد.

دستگاه بخور سرد و تصفیه هوای بیسوس مدل Air Purifier CRJHQ01-01

دستگاه بخور سرد Baseus Freshing Breath Car Air Purifier CRJHQ01-01 یک دستگاه رطوبت سرد ساز می باشد و هم می تواند با استفاده از چراغ LED به کار رفته در آن کیفیت هوای اطراف را به شما نشان دهد.این دستگاه با ایجاد بخار سرد می تواند هوا را مرطوب و تنفس را بسیار راحت تر کند.

شرکت بیسوس یک مدل دیگر مانند این دستگاه را برای ماشین و داخل خودرو با ابعاد سازگارتر برای قرار گیری در جا لیوانی و یا کنار راننده با نام بخور سرد داخل خودرو بیسوس مدل Moisturizing Car Humidifier CRJSQ01 تولید کرده که دارای ویژگی های متفاوتی از جمله: افزایش رطوبت هوا که باعث تسکین و آرامش اعصاب و جلوگیری از خشکی محیط می شود و دارای ظرفیت 300 میلی لیتری است، ساخته است این دستگاه توسط یک کابل Micro USB شارژ می شود و از همه مهمتر روی شیشه خوردروی شما بخار ایجاد نمی کند این محصول بدون نویز و سر و صدا کار می کند.

استند و حلقه نگهدارنده گوشی بیسوس Baseus Tool Invisible Phone Holder Ring

بیسوس با معرفی حلقه نگهدارنده موبایل Baseus Tool Invisible Phone Holder Ring از افتادن گوشی شما جلوگیری می کند. شما می‌توانید با چسب قوی موجود پشت این حلقه، آن را به پشت موبایل خود متصل کنید تا دیگر نیازی به استفاده از قاب‌های زمخت و حجیم نداشته باشید. می‌توانید با قرار دادن انگشتتان داخل این حلقه، تلفن همراه خود را در مقابل افتادن ایمن می‌کنید. همچنین چون حلقه نگهدارنده موبایل بیسوس، بدنه‌ای فلزی و ضدخش دارد، می‌توانید به راحتی و بدون نگرانی از خط و خش، تلفن خود را روی پایه‌های نگهدارنده آهنربایی قرار دهید.

ست ۱۸ تکه مانیکور و پدیکور و پاک کننده گوش و صورت اسارورا Manicure Set ESARORA 18 In 1 Stainless Steel Professional

این محصول با 18 قطعه متفاوت می تواند به عنوان یک محصول آرایشی و بهداشتی کامل برای افرادی که در آرایشگاه ها کار می کنند باشد. علاوه بر ست مانیکور و پدیکور این محصول دارای چند مدل گوش پاک کن، موچین و قیچی های مختلف است. از طرفی جنس و ساخت کیفیت قطعات ۱۰۰ درصد از فولادضدزنگ با کیفیت بالاست و محصول به همراه کیف چرمی برای حمل راحت و مطمئن به شما عزیزان ارائه می شود.

کیت تمیز کننده خودرو بیسوس Baseus Easy Clean Rinse-Free Car Interior Cleaner ACCLEA-C02

کیت تمیزکننده خودرو بیسوس شامل یک مایع تمیز کننده با حجم حدود 500 میلی‌لیتر، یک نازل برای اسپری کردن و دو عدد حوله است؛ که در کنار هم و در مجموع به تمیز کردن سطوح داخل خودرو کمک می‌کنند. تمیز بودن داخل خودرو برای بسیاری از راننده‌ها، حائز اهمیت است و کسانی که زیاد از خودرو استفاده می‌کنند، همیشه سعی بر تمیز کردن و پاک نگه‌داشتن آن را دارند؛ برای این امر این ابزار کمک می‌کنند تا درون خودرو به خوبی پاک و تمیز شود و رایحه لطیف و مظبوعی داخل خودرو پخش شود.

مخزن خمیردندان گرین Toothpaste Dispenser

مخزن خمیردندان گرین وسیله ی مناسب با قابلیت نصب آسان از طریق قسمت چسبنده ی تعبیه شده برروی دستگاه است که قابل استفاده در محیط مرطوب نیز می باشد و به راحتی بر روی سطوح صاف و کاشی به شکل عمودی قرار می گیرد و می چسبد. بسیار پیش آمده است که موقع ریختن خمیر دندان بر روی مسواک با مشکل تماس خمیر دهانه خمیر دندان با مسواک شده اید و یا موقع باز و بسته کردن در خمیر دندان، خمیر از روی مسواک بیافتد، این محصول(مخزن خمیر دندان گرین) کار را بسیار ساده و بهداشتی تر کرده است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل گرین مدل MINI Sound Core 3W

یک بلندگوی کوچک با کیفیت صدای بسیار خوب و رسا. این اسپیکر با اندازه کوچک و جمع جور دارای قدرت 3 وات و وزن 32 گرم است. صدای این اسپیکر رسا و دارای قدرت فوق العاده با کیفیت می باشد. به راحتی قابل حمل است و نگران صدای بم آن نباشید. اگر آهنگ بیس دار را با این اسپیکر گوش دهید از صدای با کیفیت و بلند آن تعجب خواهید کرد. این اسپیکر به کونه ای ساخته شده مه صدای زیر آن آزار دهنده نیست. ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما آن را امتحان کنید.

ساعت هوشمند پرودو مدل Porodo Kids با قابلیت نصب سیم کارت و تماس تصویری

شرکت محبوب و معروف پرودو یک ساعت هوشمند بسیار جذاب با طراحی زیبا را برای افراد با سن کم ساخته و وارد بازار فروش کرده است که ویبره موبایل افتخار آن را دارد تا آن را به شما عزیزان و خانواده های عزیز که نگران فرزندان خود می شوند معرفی کرده و همراه با ضمانت اصالت و سلامت کالا به فروش برساند.

Porodo یک ساعت هوشمند نوآورانه را معرفی کرده است که منحصراً برای کودکان طراحی شده است، که می تواند به ردیابی کودکان و فعالیت های سلامتی آنها در زمانی که از شما دور هستند کمک کند. این ساعت هوشمند مجهز به درگاه اختصاصی سیم کارت و پشتیبانی از تماس تصویری است.

شارژر وایرلس سریع موبایل و اپل واچ و ایرپاد برند گرین مدل Fast Wireless Charger

یک محصول بسیار کارآمد از طرف شرکت گرین. 

این محصول یک شارژر بی سیم مخصوص گوشی موبایل آیفون و گجت است. یک محصول باکیفیت و چندکاره از برند محبوب گرین که با داشتنش شما در آن واحد می توانید هم آیفون هم اپل واچ و هم ایرپادتان را شارژ نمایید.

میکروفون یقه ای بیسیم گوشی موبایل تایپ سی مدل K8 Type C

یک محصول بسیار کار آمد برای علاقه مندان به کار تولید محتوی. میکروفون با کیفیت یقه ای همراه با دانگل تایپ سی و لایتنینگ.

میکروفون‌های یقه‌‌ای وایرلس را باید در دسته عمومی‌ترین میکروفون‌های بی سیم قرار دهیم که می‌توان از آنها برای هر کاری استفاده کرد.این میکروفون یقه ای برای تهیه محتواهای آموزشی، سرگرمی، ضبط فیلم‌های کوتاه، تئاتر، پادکست و انواع محتوای صوتی، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، سخنرانی، مصاحبه، کاربری وکال، ضبط آلات موسیقی و بسیاری از شرایط دیگر قابل استفاده است.

در این لینک به طور مفصل در مورد انواع میکروفون ها و ست کردن آنها توضیح داده ایم. در لینک خود محصول که در بالا قرار داده شده هم، فیلم آنباکس و اتصال راحت گوشی آورده شده است.

نوار چسب مخصوص کابل مک دودو مدل VS096 طول 1 متر

بسیار پیش آمده است که در هنگام کار با سیستم خود سیم ها مزاحم شما هستند و یا میز کار شما را نامرتب نشان می دهند.

یک محصول بسیار کار آمد با ویژگی های بی نظیر که می تواند بسیار سودمند واقع شود. دیگر با آشفتگی و بهم ریختگی کابل ها خداحافظی کنید شما با این چسب به راحتی می توانید کابل ها را بدون بهم ریختگی راه اندازی و کنارهم قرار دهید. این محصول با اتصال قوی همراه است و از همه مهمتر چندین بار قابل استفاده است، به طوریکه می توانید به طور مکرر از آن استفاده نمایید و فقط یکبار مصرف نیست.

هندزفری ایرفون بلوتوثی مدل FILL CC NANO با شارژ سریع

یک هندزفری بسیار با کیفیت با سایز کوچک و خوش دست همراه با میکروفون با قابلیت مکالمه و حذف نویز به نام Fill CC Nano. این هدفون خوش ساخت و شیک مناسب برای افرادی است که نمیتوانند از مدلهای بزرگ داخل گوش استفاده کنند یا گوشهای بسیار کوچکی دارند، مناسب استاز جمله ویژگی های این هدفون می توان به نسخه جدید بلوتوث 5.2 اشاره کرد هدفون FILL CC NANO تا 30 ساعت در حالت استند بای فعال است که این یک معیار فوق العاده برای باتری آن است و از طرفی از شارژ سریع پشتیبانی می کند.

دستگاه وکیوم vacuum sealer مواد غذایی خانگی به همراه کیسه

دستگاه وکیوم یک وسیله بسیار کارآمد مناسب بسته بندی بدون هوا برای نگهداری از مواد غذایی و محصولات بدون فاسد شدن سریع. بهترین راه برای نگهداری مواد غذایی به شکل اصولی بسته بندی کردن آنها و نگهداری در یخچال یا فریزر است. با محصولی که در اینجا خدمت شما معرفی می کنیم ، خواهید توانست به راحتی و با فشردن یک دکمه بسته بندی مواد غذایی به صورت کاملا حرفه ای را تجربه کنید. دستگاه پلمپ کیسه فریزر با نام Vacuum Sealer شناخته می شود، شما با این دستگاه می توانید هرچیزی از گوشت و مرغ گرفته تا سبریجات و میوه های خشک را به راحتی بسته بندی و پلمپ کنید و با تخلیه هوای داخل آن به نگهداری بهتر و ماندگاری بیشترش کمک کنید.

هولدر و نگهدارنده موبایل خودرو مناسب آینه جلو مدل Universal CLIP Cellphone holder

هولدر یا نگهدارنده گوشی وسیله ای کارآمد است اما اکثر هولدر ها با نصب بر روی دریچه کولر یا بر روی داشبورد هم جلوی دریچه را گرفته و هم امکان دزیده شدن گوشی را بالا می برند. یک هولدر کارآمد با مکان نصب بر روی آینه جلوی ماشین که مزاحم دید شما در موقع رانندگی نخواهد شد و از طرفی دیگر نگران نصب سخت و یا افتادن یا دزدیده شدن گوشی نخواهید بود. یک نگهدارنده آینه جلو گوشی با قابلیت هایی مانند:

- نصب آسان و محکم و بدون تکان خوردن و لغزش گوشی و بدون محدود کردن دید راننده و یا حتی سرنشین
- مناسب برای نصب در آشپزخانه و روی میز
- نصب آسان و قفل شدن سریع
- انعطاف پذیر و قابلیت چرخش 360 درجه دلخواه
- دکمه چرخان فلزی و بدون تکان خوردن موبایل هنگام رانندگی
- مناسب گوشی و تبلت

بالش ماساژور کمر و گردن مدل Massage holding Pillow CD-4 مناسب خانه و خودرو

 یکی از بهترین و ارزان ترین محصولات برای ماساژ بدن می باشد این محصول کاملا بدون صدا این امکان را به شما می دهد در هر جایی از بدن که دوست دارید آن را قرار دهید و از لذت ماساژ چه در خانه چه در محل کار و ماشین خود بهره ببرید. با ماساژور بالشتی گردن و شانه احساس راحتی بیشتر در طول سفر یا حتی زمان مشاهده تلویزیون هنگام نشستن خواهید داشت. 

مچ بند و دست بند هوشمند شیائومی مدل می بند 7 گلوبال Mi band 7

مچ بند جدید شیائومی با صفحه نمایش ۱٫۶۲ اینچی از نوع AMOLED که مقداری از نسخه قبلی بزرگتر شده است و از طرفی کلی گزینه های سلامتی و کاربردی در آن قرار گرفته است. استاندارد ضد آب 5ATM و 100 تم بک گراند، ردیابی و تحلیل 120 حالت ورزشی و نظارت بر SpO2 یا اکسیژن خون و پایش ضربان قلب از جمله ویژگی های این دستبند محبوب جدید شرکت شیائومی است.

طناب ورزشی هوشمند شیائومی مدل Xiaomi Merach J1 Super Fat

طناب ورزشی هوشمند شیائومی مدل Xiaomi Merach J1 Super Fat، ابزاری مناسب جهت سوزاندن چربی ها و حفظ فرم ایده آل بدن است. شما می توانید با استفاده از این طناب، درصد بیشتری از چربی ها را در مقایسه با دویدن و شنا کردن بسوزانید. این طناب هوشمند از اپلیکیشن MERIT پشتیبانی می نماید که به شما این امکان را می دهد وضعیت ماهیچه ها، میزان کالری سوزانده شده و دیگر موارد را به راحتی مورد ارزیابی قرار دهید.

چراغ مطالعه شارژی مغناطیسی بیسوس مدل DGXC-C0G

چراغ مطالعه DGXC-C0G بیسوس ساخته شده از مواد با کیفیت و سبک و بسیار کوچک و ظریف بوده و منبع نور آن چراغ LED است. این چراغ مطالعه قابل شارژ بوده و دارای سه شدت نور متفاوت است که بسته به نیاز شما قابل تنظیم می باشد از طرفی این وسیله قابل استفاده بعنوان چراغ قوه نیز است.

پایه نگهدارنده و هولدر گردنی بیسوس مدل New Neck-Mounted Lazy Bracket

این محصول مناسب برای استفاده دور گردن و انجام امور و کارها بدون ایجاد مزاحمت فیزیکی است. و از آن می توانید در حالت نشسته، خوابیده و ایستاده استفاده کنید.

 

کیف موبایل و لوازم جانبی برند گرین مدل Green Elegant Pouch GNEPCHBK

یکی از محصولات مورد نیاز کیف لوازم جانبی یا محصولات اکسسوری است. کیف اکسسوری و لوازم جانبی گرین با کیفیت ساخت بالا و زیپ های در راستای افقی یک محصول بسیار پرکاربرد برای قرار دادن وسایل و ولوازم جانبی شما است. این محصول جادار و با پوشش فوم و چرم است که از قطعات الکترونیکی و دیگر لوازم شما به خوبی مراقبت می کند. اگر بخواهیم به طور خلاصه در مورد ویژگی ها و مشخصات این کیف صحبت کنیم باید گفت که این محصول دارای ویژگی های زیر است:

  • استفاده از متریال پلی استر و چرم برای پوشش داخلی و خارجی آن
  • پوشش مقاوم در برابر آب و گرد و غبار
  • مقاوم در برابر ضربات احتمالی و کم ارتفاع و محافظ خوب و مناسب وسایل شما
  • مقاوم در برابر خط و خش و خراش
  • دارای جیب های متعدد و کاربردی 

هولدر و پایه نگهدارنده موبایل موتور و دوچرخه بیسوس مدل Applicable for bicycle SUKJA-0S

یکی از وسایل مورد نیاز دوچرخه سواران و موتور سواران، نگهدارنده ای برای گوشی موبایل بر روی دوچرخه و یا موتور است تا همیشه گوشی در دسترس بوده و برای مسیریابی و شنیدن موزیک از آن استفاده کنند. نگهدارنده بیسوس Armor Motorcycle از مواد با کیفیت فلزی و ABS برای نگهداری مطمئن و امن گوشی ساخته شده است. این نگهدارنده و یا هولدر دارای پد داخلی است که مانع از خراشیده شدن بدنه گوشی می شود و قابلیت چرخش 360 درجه ای را داراست و از طرفی سازگاری کامل با گوشی های با سایز 4.7 تا 6.5 اینچی را دارد. این هولدر قابلیت اتصال بر روی میله فرمان و آینه بغل را داراست.

چراغ مطالعه رومیزی هوشمند بیسوس Baseus Smart Eye Charging Folding Reading Lamp Smart light DGZG-0G

چراغ مطالعه محبوب و مورد پسند بیسوس یک گجت روشنایی بسیار پر کاربرد است که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد. چراغ مطالعه رومیزی هوشمند قابل شارژ بیسوس، دارای نور یکنواخت و بدون پرتوی آبی است و برای محافظت از چشم توسط 32 عدد LED که روی آن‌ها قطعه‌ای مستطیلی شکل قرار داده شده است، ساخته شده تا کمک کند نور شکست داشته باشد و به خوبی در محیط گسترده‌تری پخش شود. شما با زدن پنل لمسی، می‌توانید دمای چراغ را تغییر داده و تنظیم کنید، با نگهداشتن آن برای چند ثانیه می‌توانید میزان روشنایی نور را تنظیم نمایید.

آویز و نگهدارنده باسئوس مدل Small Shell Vehicle Hook ACGGBK-01 بسته 4 عددی

یک محصول بسیار کاربردی و جزو لوازم جانبی اتومبیل و یا حتی محل کارو منزل که با کمک ان قادر به آویزان کردن راحت وسایل بندار خود خواهید بود. گیره ی نگهدارنده ی لوازم دارای ۴ عدد گیره در داخل بسته محصول است که قابلیت نصب بر روی سطوح صاف به شکل عمودی با چسبندگی بالا را با استفاده از چسب پشت گیره دارد. این محصول دارای طراحی کوچک و سبک است و به عنوان نگهدارنده عینک، هندزفری، کابل و دیگر وسایل مورد استفاده قرار می گیرد.


آنچه در بالا مشاهده کردید یکسری از محصولات کارآمد با کیفیت ساخت بالا است که توسط فروشگاه ویبره موبایل به فروش می رسد و شما عزیزان با خیال راحت از بابت سلامت کالا و تضمین اصل بودن می توانید آن ها را خریداری کنید و اگر کالا مشکل در کارکرد و سلامت فیزیکی داشت به راحتی می توانید از 24 تا 48 ساعت بعد آن را مرجوع کنید.

در مقاله ی بعدی در مورد گجت ها به معرفی یکسری کالاهای جدید و به روز بازار دنیا خواهیم پرداخت که به زودی توسط فروشگاه ویبره موبایل به فروش خواهند سید پس همراه ما باشید و با نظرات خود ما را در بهبود کیفیت خدمات رسانی یاری فرمایید.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید