راهنمای نصب موتور برقی پرده جزو لوازم هوشمند سازی خانه برند سوییچ بات

قرار است در مورد موتور برقی پرده برند سوییچ بات که در فروشگاه ویبره موبایل به فروش می رسد مطالب را خدمت دوستان عزیز بیان کنیم و نحوه اتصال و کار با آن را شرح دهیم. شما می توانید در این صفحه با کلیک بر روی لینک به صفحه محصول رفته و آن را خریداری نمایید.
راهنمای نصب موتور برقی پرده جزو لوازم هوشمند سازی خانه برند سوییچ بات

دو محصول مربوط به عنوان موتور پرده در دو مدل SwitchBot Curtain Rod 2 و SwitchBot Curtain U Rail 2 ارائه شده است. 

شاید برای شما این سوال پیش بیایید که کدام موتور برای چه پرده و میله پرده ای مناسب است. در ادامه با خواندن و مشاهده فیلم محصول مورد نظر متوجه این موضوع خواهید شد. 

نصب آسان موتور پرده هوشمند

موتور پرده SwitchBot را می‌توان به طیف وسیعی از پرده‌ها متصل کرد تا با نصب ساده که به هیچ ابزاری نیاز ندارد، به هوشمند شدن محیط خود کمک کنید. پس از نصب، می‌توانید پرده‌های خود را به‌طور خودکار یا از طریق برنامه خود سوییچ بات یا دستیار صوتی باز و بسته کنید، یا با استفاده از برنامه‌ریزی برای تعیین زمان باز یا بسته شدن پرده‌هایتان این کار به صورت اتوماتیک صورت بگیرد.برای نصب دو محصول بدون نیاز به پیچ و مهره خواهید توانست در کمتر از 30 ثانیه آن را روی میله پرده های متفاوت اما با ساختار شکلی زیر نصب نمایید:

محصول Rod 2 برای میل پرده های گرد و محصول U rail 2 مناسب میل پرده های مستطیلی U شکل

  • نصب U Rail 2

طبق آنچه در عکس زیر مشاهده می کنید میل پرده شما می بایست ابعاد زیر را برای نصب این محصول داشته باشد.

  • نصب Rod 2

برای نصب دستگاه Rod 2 شما می بایست از میل پرده گرد استفاده کنید که ابعاد آن مطابق عکس زیر باشد.

آنچه که در ویدئو زیر مشاهده می کنید در واقع نیاز و یا احساس نیاز به محصولات سوییچ بات را نشان می دهد و می تواند به شما این موضوع را یادآوری کند که هوشمند سازی خانه با محصولات سوییچ بات راحت و بدون دردسر است و از طریق اتصال محصولات مختلف این برند به همدیگر و همگام سازی آنها با برنامه کنترل در گوشی های با سیستم عامل اندروید و ios به راحتی می توانید از داستن چنین تجهیزاتی در خانه و محیط کار و بیمارستان ها و مکان های مختلف دیگر احساس ارامیش و لذت کنید و زمان را بهینه تر و بهتر در اختیار خود بگیرید.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید