تنظیم ویژگی پاک کردن چت به صورت خودکار در واتساپ. چگونه در واتساپ بعد از مدتی پیام ها پاک شوند؟

واتساپ اکنون به کاربران اجازه می‌دهد زمان ناپدید شدن پیام را به طور پیش فرض برای چت‌ها و گروه‌های جدید فعال کنند. برای اینکار با مجله آموزش ویبره موبایل همراه باشید
تنظیم ویژگی پاک کردن چت به صورت خودکار در واتساپ. چگونه در واتساپ بعد از مدتی پیام ها پاک شوند؟

 قابلیت جدید این پیام رسان امکان حذف خودکار پیام ها به صورت زمان بندی شده می باشد در ابتدا انتظار می رفت این ویژگی برای چت فردی و چت های گروهی در دسترس باشد. با این حال ، این ویژگی فقط به گپ های گروهی محدود شده است و این کار را برای مدیرهای گروه آسان می کند.

 اکنون گزینه‌های بیشتری مانند ۲۴ ساعت و ۹۰ روز نیز برای کاربران در این پیامرسان گنجانده شده است برای این کار باید مراحل زیر را دنبال کنید.

  • مرحله ۱: واتساپ را در گوشی اندروید یا آیفون باز کنید. (در اینجا از تصاویر پیامرسان در گوشی‌های اندرویدی استفاده شده است)
  • مرحله ۲: روی منوی سه نقطه در بالا و دست راست صفحه ضربه بزنید و تنظیمات را باز کنید.

  • مرحله ۳: گزینه Account را انتخاب کنید
  • مرحله ۴: روی Privacy ضربه بزنید.

  • مرحله ۵: اکنون گزینه «Default messages timer» را در زیر تب Disappearing messages menu انتخاب کنید. اکنون می‌توانید بین گزینه‌های ۲۴ ساعت، ۷ روز یا ۹۰ روز یکی را انتخاب کنید. وقتی این گزینه را فعال کنید، همه چت‌های شخصی جدید شما طبق بازه زمانی انتخاب شده، ناپدید خواهند شد. این تنظیم روی گفتگو‌هایی که پیش از این انجام شده تأثیری نخواهد داشت.

1 2


لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید