فواید ماساژور برقی و خرید انواع ماساژور از ویبره موبایل

از دستگاه ماساژور اکنون میلیون ها نفر برای درمان انواع بیماری ها و همچنین ایجاد آرامش و فعالیت های تناسب اندام استفاده می کنند. چنین استفاده گسترده ای، به دلیل آسان کردن مراحل ماساژ و فواید دستگاه ماساژور است. محصولات ماساژ را می توانید در هر زمان و هر مکان ( بسته به اندازه) و با امکان دسترسی بالا و راحتی در استفاده خریداری کنید و بدون دخالت به بدن خود آرامش ببخشید. این دستگاه ها به صورت قابل شارژ و برقی هستند.

در طول زمان استفاده از دستگاه های ماساژور برای تمام بدن، تقریبا 100٪ از بافت های عضلانی تحت تاثیر قرار می گیرند که این افزایش گردش خون و متابولیسم بدن را بهبود می بخشد. دستگاه های ماساژور ، عضلات را تحریک کرده و باعث می شوند که خون را به کوچکترین مویرگ های بدن منتقل می کنند، به سلول اجازه می دهد که سریع تر سوخت دریافت کند و باعث می شود مواد زائد بسیار سریعتر از بدن دفع شوند. همچنین، با افزایش گردش خون، آنها به ایجاد یک سیستم ایمنی قوی کمک می کنند. علاوه بر کمک به ساخت تراکم استخوان، مبارزه با پوکی استخوان، و کاهش درد در بخش های گوناگون بدن، باعث افزایش آرامش و ایجاد لذت در فرد می شود. ماسازور کامل بدن نیز برای کاهش سلولیت و تحریک تولید کلاژن برای پوست، و همچنین افزایش سطح هورمون رشد و جریان لنفاوی در انسان می شود. همچنین ممکن است پس از کار کردن، سرعت بهبود عضلات را افزایش دهد و به تعادل هورمون استرس کمک کند.

  • مزایای گزارش شده از دستگاه های ماساژور بدن شامل: بهبود سلامت استخوان و عملکرد عضلانی است. افزایش میزان تراکم استخوان در زنان بعد از یائسگی گزارش شده است.
  • در آزمایش های مشخصی از مردان و زنان مسن تر، استفاده از دستگاهی ماساژور برقی به طور قابل توجهی قدرت عضلات را برای بازیابی انرژی برای فعالیت های دوباره را بهبود می بخشد .
  • مزایای عصبی و عضلانی دستگاه های ماساژور بدن به طور معنی داری بیشتر از تمرین های مقاومتی در برخی مطالعات بود. برخورداری از این دستگاه ها نیز بهبود معیارهای تحرک، راه رفتن و تعادل را شامل می شود.
  • استفاده از دستگاه های ماساژور بدن ممکن است برای افرادی که تمایلی به انجام آن ندارند، جذاب باشد.

حتما بخوانید: ماساژور برقی چیست؟

فواید دستگاه ماساژور عبارتند از:

  • چربی سوزی و تناسب اندام
  • ساخت عضله
  • افزایش تراکم استخوان
  • سفت مردن پوست و عدم افتادگی
  • کاهش سلولیت و تولید کلاژن طبیعی بدن را افزایش می دهد
  • کاهش فشار خون بالا
  • زمان بازیابی پس از تمرین را کاهش دهید.
  • به طور چشمگیری انعطاف پذیری را افزایش می دهد: با توجه به جریان خون بهتر، حرارت دادن به ماهیچه ها و رفلکس کشش تاندون بدن بسیار راحت تر می شود.
  • بهبود احساس تعادل و هماهنگی: گیرنده های کل بدن در همان زمان تحریک می شوند که منجر به بهبود هماهنگی عضلات مربوطه می شود و در عین حال احساس تعادل بیشتر را فراهم می کند.
  • کاهش استرس: باعث خلق و خوی بهتر و حس آرامش می شود.ماساژ به شما کمک می کند که آرام باشید.
  • کمک به بی خوابی
  • درمان بیماری هایی نظیر سرطان و ام اس  MS

فروشگاه ویبره موبایل افتخار این را دارد که انواع ماساژور ها را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

در این فروشگاه شما می توانید در بخش محصولات سلامتی انواع محصولات مربوط به لوازم شخصی مورد استفاده مخصوصا ماساژور ها را دیدن کنید. در ادامه یک سری از ماساژور ها را که با ضمانت اصالت خدمت شما عزیزان قرار دادیم را آورده ایم. تا با ویژگی این ماساژور ها که در فروشگاه ویبره موبایل به فروش می رسد آشنا شوید.

ماساژور تفنگی گرین Green Contento Portable Massage Gun 2500 mAh

این محصول ساخته برند GREEN است که بیشتر در عرصه تجهیزات سلامتی فعالیت دارد و ماساژور های مختلفی از جمله ماساژور گرین Green Contento Portable Massage Gun را وارد بازار می‌کند. استفاده از این ماساژور باعث آزادسازی سریع لاکتیک اسید در بدن می‌شود و به سرعت خستگی، کوفتگی، گرفتگی و درد عضلات را تکسین و از بین می‌برد. از جمله ویژگی های این ماساژور به صورت کوتاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این ماساژور دارای 4 سری U شکل، دایره‌ای، پهن و مخروطی
    سرعت کوبش قابل تنظیم از 1200 تا 3200 دور دقیقه
    دارای 4 حالت ماساژ
    دارای نمایشگر LED
    مناسب برای شانه و گردن ، دست ، کمر ، پا
    قابلیت شارژ شدن با USB Type-C

ماساژور پا و ساق پا RENPHO با کنترل دستی مناسب برای تسکین درد پا با فشار هوا

بسیاری از ما ممکن است ساعات طولانی را در طول روز بنشینیم فرقی نمی کند که در مدرسه روی میز باشد یا در محیط کار و اداره! نشستن طولانی مدت می تواند منجر به سفتی در پاها شود. از طرف دیگر ممکن است در طول روز زیاد ایستاده باشید کار شما ممکن است به عنوان یک آموزگار یا یک آرایشگر با ایستادن طولانی مدت روی پا باعث کوفتگی و واریس پا گردد. از همین رو نیاز به یک وسیله ی آرامش بخش که تسکین دهنده درد پا است لازم می باشد. اگر به دنبال کاهش ناراحتی در پاهای خود هستید، این ماساژور پا راهکاری عالی برای استراحت عضلات و افزایش گردش خون در قسمت پای شماست.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید