آموزش تنظیمات ایرپاد اپل

با مجله آموزشی ویبره موبایل همراه باشید تا با آموزش کار و تنظیمات ایرپاد اپل AirPods در آیفون بتوانید از این محصول بهتر استفاده نمایید.
آموزش تنظیمات ایرپاد اپل

ایرپاد ها یکی از محبوب‌ترین و پرکاربرد‌ترین محصولات ساخت اپل است که دارای طراحی مینیمال، زیبا و درعین‌حال بسیار کاربردی است. بر روی بدنه هیچ‌کدام از نسل‌های ایرپاد دکمه‌ای وجود ندارد و کنترل آن از طریق حسگر حساس به ضربه‌ای که در داخل گوشی‌های ایرپاد وجد دارد صورت می‌گیرد. در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم تا چگونه تنظیمات مربوط به این بخش را در ایرپاد خودتان انجام دهید.

حسگر‌های داخل هر گوشی ایرپاد به ضربه حساس هستند و کنترل ایرپاد از این طریق است که با دو بار ضربه بر روی ایرپاد می‌توانید عملکردی که برای آن تعریف کرده‌اید را در اختیار داشته باشید. برای انجام تنظیمات باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. ۱- مطمئن شوید که ایرپاد شما به آیفون یا آیپدتان  متصل است
  2. ۲- وارد بخش تنظیمات آیفون یا آیپدتان شوید
  3. ۳- گزینه بلوتوث(Bluetooth) را انتخاب کنید
  4. ۴- در بخش کناری نام ایرپاد شما یک علامت i آبی‌رنگ وجود دارد، آن را انتخاب کنید

  1. ۵- در این بخش می‌توانید گوشی سمت راست یا چپ را انتخاب کرده و برای هرکدام به‌صورت جداگانه تنظیمات دلخواهتان را انجام دهید.

انتخاب‌هایی که برای عملکرد ضربه زدن به ایرپاد در اختیار دارید شامل موارد زیر است:

  • Siri : فعال‌سازی دستیار صوتی اپل
  • Play/Pause : برای پخش و توقف پخش موسیقی
  • Next Trak : برای رفتن به آهنگ بعدی
  • Previous Track : برای بازگشت به آهنگ قبلی
  • Off : در این حالت ویژگی کنترل لمسی برای گوشی موردنظر(چپ یا راست) غیرفعال می‌شود.

با انتخاب گزینه‌ های دلخواه در این بخش، از این‌ پس با دو بار لمس کردن گوشی‌های ایرپاد عملکردی که برای آن تنظیم کرده‌اید انجام خواهد شد.

در این بخش از تنظیمات می‌توانید مواردی همچون تغییر نام ایرپاد، استفاده از ایرپاد به‌عنوان میکروفون ثابت و همچنین حالت تشخیص خودکار گوش را نیز تغییر دهید.

به‌جای ایرپاد به گوشتان ضربه بزنید!

لمس ایرپاد در زمان کار با آن می‌تواند صداهای ناخوشایندی را تولید کند. برای جلوگیری از این مورد می‌ توانید برای کنترل ایرپاد، به‌جای دو بار ضربه روی بدنه گوشی‌های ایرپاد به بخش پشتی گوشتان ضربه بزنید. با این کار هم می‌توانید ایرپاد خود را کنترل کنید و هم از بروز صداهای ناخوشایند جلوگیری نمایید.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید