شناخت iCloud و خرید حجم اضافه سرویس ابری اپل از طریق فروشگاه ویبره موبایل

تیم ویبره موبایل افتخار دارد تا سرویس های اپل را با وجود تحریم دراختیار شما قرار دهد. ارائه گیفت کارت اپل و ساخت اپل آی دی و افزودن حجم و فضای اضافی به سرویس آی کلود را برای شما امکان پذیر می کنیم همراه با ضمانت و حفظ حریم شخصی شما. همراه ما باشید
شناخت iCloud و خرید حجم اضافه سرویس ابری اپل از طریق فروشگاه ویبره موبایل

شناخت iCloud و خرید حجم اضافه از طریق فروشگاه ویبره موبایل

iCloud  یک سرویس مبتنی بر cloud شرکت اپل است که به کاربران این امکان را می دهد تا عکس ها، فیلم ها، موسیقی، اسناد، برنامه ها، تقویم ها و سایر پرونده های خود را در دستگاه های مختلف خود همگام سازی کنند. تنها چیزی که برای دسترسی به پرونده های خود نیاز دارید، این است که دستگاهتان را به اینترنت متصل کنید. در واقع اگر حافظه تلفن همراه شما پر شده است یا می خواهید دسترسی به فایل های خود در جاهای مختلف با دستگاه های متفاوت داشته باشید پس بهتر است از آی کلود اپل استفاده کنیید.

شما بدون اینکه نیاز داشته باشید تا برای انتقال عکس ها به لپ تاپ مراحل پیچیده ای را انجام دهید، با گوشی آیفون خود می توانید عکس برداری کنید و از طریق Mac به آن دسترسی پیدا کنید.

بعد از نصب iCloud روی دستگاه iOS و یا Mac، شما باید با استفاده از apple ID تان و از طریق دستگاه‎ها و کامپیوترهای دیگرتان هم وارد اکانت iCloud خود شوید؛ البته فقط یک‌ بار لازم است که این اتفاق بیافتد. به این شکل هر تغییری که با استفاده از یکی از این دستگاه‌ها اعمال کنید در تمام دستگاه‌ های دیگرتان هم ظاهر خواهد شد. به عنوان مثال، اگر یک آلبوم جدید در بخش “تصاویر” دستگاه Mac بسازید، این آلبوم به طور خودکار وارد بخش تصاویر سایت iCloud.com در مرورگر های  Mac، ویندوز، دستگاه های  iOS، اپل واچ و همینطور اپل تی وی تان می شود.

نحوه استفاده از iCloud و طریق ساخت آن

برای آنکه بتوانید از iCloud استفاده کنید می بایستدو مورد را لحاظ کنید ابتدا داشتن یک Apple ID و در مرحله بعدی دستگاهی برای ورود به سیستم. پس از تنظیم آنها، می توانید فایل های خود را به صورت خودکار در iCloud ذخیره کرده و از سایر دستگاه های Apple به آنها دسترسی داشته باشید.

فروشگاه ویبره موبایل این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا با ایمیل مد نظر خودتان بتوانید از سرویس های اپل استفاده کنید. مانند ساخت اپل آی دی با ایمیل خودتان.

هنگام راه اندازی دستگاه جدید، از شما خواسته می شود با ورود به سیستم iCloud وارد سیستم شوید. اگر این مرحله را رد کرده اید یا از سیستم خارج شده اید، همچنان می توانید این کار را در تنظیمات انجام دهید.

در iPhone یا iPad

  1. به تنظیمات بروید و گزینه Sign in یا ورود به سیستم iPhone یا iPad خود را انتخاب کنید.
  2. Apple ID و رمز ورود خود را وارد کنید.
  3. کد تأیید شش رقمی که به موبایلتان یا شماره تلفنی ارسال شده است را وارد کنید.

در Mac

  1. تنظیمات سیستم را باز کنید و روی Sign in یا ورود به سیستم کلیک کنید. در macOS Mojave یا قبل از آن به تب iCloud بروید و شناسه Apple و گذرواژه خود را وارد کنید.
  2. کد تأیید شش رقمی که برای تکمیل ورود به دستگاه یا شماره تلفن معتمد ارسال شده است را وارد کنید.

چگونه به  iCloud دسترسی پیدا کنیم

برای این امر طبق روالی که خدمتتان می گوییم پیش بروید. ناگفته نماند که شما می توانید از طریق iPhone و iPad ، Mac  یا در مرورگر وب به iCloud دسترسی پیدا کنید.

شروع و نحوه کار:

از طریق iPhone و  iPad

  1. به تنظیمات بروید و گزینه account name یا نام حساب خود را انتخاب کنید.
  2. به دنبال تب iCloud باشید.
  3. بخش کنار برنامه ای که می خواهید با iCloud خود همگام سازی کنید را انتخاب کنید.

در Mac

  1. به System Preferences و سپس به iCloud بروید.
  2. کادرهای کنار برنامه هایی را که می خواهید اضافه کنید یا از iCloud خود حذف کنید را علامت بزنید یا علامت آن ها را بردارید.

از طریق مرورگر یا Browser

  1. به icloud.com بروید.
  2. با Apple ID و رمز ورود خود وارد سیستم شوید.
  3. برای مدیریت آن، روی هر برنامه از لیست کلیک کنید.

وقتی که سرویس آی کلود را راه اندازی می کنید، به طور خودکار 5 گیگابایت فضای رایگان به حساب شما تعلق می گیرد. شما می توانید از این فضای ذخیره سازی به عنوان فضای پشتیبان دستگاه خود استفاده کنید و تمام تصاویر، ویدئوها، اسناد، و پیام های متنی خود به طور ایمن در این فضا ذخیره کنید و هر جای دیگری به روز رسانی و بازیابی کنید.

اما اگر نیاز به داشتن حجم بیشتر در iCloud خود دارید آن را به ما بسپارید. تیم ویبره موبایل افتخار انجام خدمات مبتنی بر سرویس های اپل را دارد.

آیا می توانیم به سرویس اضافه کردن حجم iCloud ویبره موبایل اعتماد کنیم؟

ما تمام دسترسی ها را در اختیار خودتان قرار می دهیم و شما قادر هستید تا نام حساب کاربری و یا رمز ورود خود را تغییر دهید. از طرفی ویبره موبایل وظیفه ایجاد اعتماد در مشتریان را دارد پس خیالتان راحت باشد ما به هیچ عنوان به حساب شما دسترسی نخواهیم داشت و فقط برای شما حجم اضافی به اندازه مورد نیازتان خریداری می کنیم.

خرید فضای بیشتر در سرویس iCloud را به ویبره موبایل بسپارید و خاطرتان از این مورد جمع باشد.

 

شارژ iCloud از طریق آیفون و آیپد

  1. به Settings رفته > روی اسم خود کلیک کنید > گزینه iCloud را کلیک کنید > در نهایت گزینه Manage Storage یا iCloud Storage را کلیک کنید. اگر شما از iOS 10.2 یا جدیدتر استفاده می کنید به ترتیب وارد Settings > iCloud > Storage کلیک نمایید.
  2. حال روی گزینه Buy More Storage یا Change Storage Plan کلیک نمایید.
  3. یکی از Plan های حجمی را نسبت به نیاز خود انتخاب نموده.
  4. بر روی گزینه Buy کلیک نمایید و مراحل پرداختی را انجام نمایید.

مساله ای که پیش خواهد آمد این است که قبل از پرداخت یا کلیک روی گزینه BUY اپل آی دی شما می بایست دارای شارژ دلاری باشد. ویبره موبایل قادر خواهد بود تا اینکار را برای شما انجام دهد.

خرید گیفت کارت اپل و شارژ گیفت کارت اپل در ویبره موبایل

شارژ iCloud از طریق کامپیوتر های  مک

  1. بر روی منوی اپل بالا سمت چپ کلیک کرده > گزینه System Preferences را کلیک نمایید سپس روی iCloud کلیک کنید.
  2. بر روی گزینه Manage که در گوشه راست است کلیک نمایید (پایین صفحه قرار دارد)
  3. حال روی گزینه Buy More Storage یا Change Storage Plan کلیک نمایید.
  4. یکی از Plan های حجمی را نسبت به نیاز خود انتخاب نموده و بر روی Next Click کنید.
  5. حال از شما رمز اپل ايدي را می خواهد که می بایست آن را وارد نمایید.

شارژ iCloud از طریق ویندوز مایکروسافت

  1. در ابتدا می بایست که نرم افزار iCloud را برای ویندوز دانلود کنید.
  2. پس از نصب بر روی Storage کلیک کرده.
  3. حال روی Change Storage Plan کلیک نمایید.
  4. یکی از Plan های حجمی را نسبت به نیاز خود انتخاب نموده.
  5. رمز Apple ID خود را وارد کنید و بر روی گزینه Buy کلیک نمایید.

انجام شارژ و افزودن حجم در محیط سیستم عامل ویندوز را به ویبره موبایل بسپارید و خاطرتان جمع باشد چرا که شما به راحتی قادر خواهید بود تا رمز عبور خود را تغییر دهید و یا حتی در صورت انجام مراحل به شکل حضوری خودتان شاهد انجام کار خواهید بود و آموزش های لازم به شما داده خواهد شد.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید