معرفی لوازم خانگی و آرایشی بهداشتی دایسون برند محبوب بریتانیایی

دایسون یک شرکت لوازم خانگی بریتانیایی است، که در زمینه تولید جاروبرقی، فن‌ های مکانیکی، HVAC و خشک‌ کن‌ های برقی فعالیت می‌ نماید.
شرکت دایسون در سال ۱۹۹۳ توسط جیمز دایسون راه‌ اندازی شد و در حال حاضر محصولات خود را به ۷۰ کشور عرضه می کند.
معرفی لوازم خانگی و آرایشی بهداشتی دایسون برند محبوب بریتانیایی

در این بخش از مجله ویبره موبایل به معرفی محصولات با کیفیت برند دایسون می پردازیم. شما می توانید با کلیلک بر روی اسم محصول آن را در صفحه ی محصولات ببینید. 

سشوار دایسون

بهتر است پیش از هر چیز، کمی در مورد تاریخچه سشوار دایسون، این ابزار حرفه‌ای برای مو و زیبایی آن صحبت کنیم. فناوری ایجاد Dyson Supersonic به لطف تلاش ۱۰۳ مهندس در طول چهار سال، بسیار خارق العاده است. سشوار دمای هوا را ۴۰ بار در ثانیه (در ثانیه!) اندازه گیری می‌ کند تا مطمئن شود که آسیب حرارتی به موهای شما وارد نمی شود، به این معنی که حتی با استفاده منظم و زیاد نیز تارهای موی شما سالم و براق می‌ مانند.

طبق گفته دایسون، این سشوار نرمی موها را تا ۷۵ درصد افزایش می‌ دهد و همچنین درخشندگی آنها را تا ۱۳۲ درصد بیشتر می‌ نماید و تا ۶۱ درصد وز و وز شدن مو را کم می‌ کند. این مدل از سشوار دایسون، به‌ عنوان  یکی از سریع‌ ترین سشوارهای موجود در بازار است، زیرا موتور کوچک آن، شش برابر سریع‌ تر از سشوارهای استاندارد سرعت دارد و این بدان معناست که سشوار دایسون سوپرسونیک (Dyson Supersonic Hair Dryer) یک نیروگاه با وزن سبک و بی‌ صدا می باشد در واقع این سشوار تمام انواع سشوارهای دیگر را از چشم انداخته است.

همچنین این دستگاه از فناوری ضرب‌ کننده هوا برای ایجاد جریان هوا با فشار بالا و سرعت بالا استفاده می‌ کند. چیزی که به درست کردن دقیق تر استایل مو و حالت آن کمک می‌ نماید و ریزه‌ کاری‌ ها را نیز شامل می‌ شود. سشوار دایسون مدل سوپرسونیک، دارای یک نازل صاف‌کننده، یک متمرکز کننده و حالت‌ دهنده است که هر دو به تمرکز جریان هوا کمک می‌ کنند و همچنین یک پخش‌ کننده دارد که برای مشخص کردن فرها و امواج استفاده می‌ شود.

سشوار دایسون مدل سوپرسونیک، دارای چند مدل است که ویژگی‌ های کوچک متفاوتی دارند و این مدل‌ ها شامل موارد زیر هستند:

  • Dyson Supersonic hair dryer (Prussian Blue/Rich Copper)
  • Dyson Supersonic hair dryer Nickel/Copper
  • Dyson Supersonic hair dryer Iron/Fuchsia
  • Dyson Supersonic hair dryer White/Silver
  • Dyson Supersonic 23.7 karat gold

ذکر این مورد لازم است که بدانید با وجود آن‌ که سشوار سوپرسونیک به دلیل قابلیت‌ های خارق العاده آن مورد توجه است و طرفداران زیادی دارد، اما این تنها سشوار دایسون نیست و این برند چند نوع سشوار و اتو مو دارد که علاقمندان خاص خود را دارد.

نوع دیگری از انواع سشوارهای دایسون، سشوار دایسون (Dyson) مدل Airwrap است که در حقیقت یک سشوار برس ‌دار بوده و جزو سشوارهای چند کاره دایسون محسوب می‌ شود. در این سشوار برس دار دایسون، می‌توانید گرما و سرعت جریان هوا را به‌طور دقیق تنظیم نمایید و همچنین از باد سرد این دستگاه نیز استفاده نمایید. انواع فر و صافی، در موهای کوتاه، متوسط و بلند و همچنین موهای نرم و ابریشمی، با این سشوار امکان‌پذیر است و می‌توان با تنظیم این دستگاه، فرهای معمولی که ظاهری طبیعی و زیبا دارند ایجاد نمود. این ست سشوار دایسون (Dyson Airwrap)، شامل هفت قطعه است که سشوار، پایه سشوار و برس‌ های مختلف را شامل می‌ شود. جالب است بدانید سشوار چند منظوره مدل Airwrap دایسون، تنها برای فر کردن مو به کار نمی‌ رود؛ بلکه انواع برس که در ست سشوار دایسون Dyson Airwrap قرار دارند، به شما کمک می‌کنند موهای خود را صاف نمایید و به همین دلیل نقش یک اتو مو و فر کننده را همزمان ایفا می‌ کند. بدنه فلزی و مقاوم این دستگاه، برای کار با آن بسیار مناسب است.

جارو برقی دایسون

یکی از مدرن‌ ترین برندهای جاروبرقی دستی و بدون سیم، جارو شارژی دایسون Dyson vaccume است. جاروبرقی‌ های دایسون شامل فناوری سیکلون ثبت‌ شده خود هستند و در نسخه‌ های بی‌ سیم، سبک وزن و عمودی و دستی همراه با داک شارژ عرضه می‌ شوند. طراحی جارو بدون سیم دایسون به شما این امکان را می‌دهد تا کل خانه را بدون نیاز به برق زدن وسیله و جدا کردن پریز در حین حرکت، تمیز نمایید.

جاروبرقی دایسون، آخرین فن آوری تمیز کردن مدرن را همراه با مکش قدرتمند، فیلتراسیون تخصصی و ویژگی‌ های پیشرفته برای شما به ارمغان خواهد آورد، شما به سادگی خواهید توانست از انتخاب خود به‌عنوان یک جارو شارژی ایده آل، لذت ببرید. اگر حیوان خانگی دارید، جاروبرقی دایسون V8 یک انتخاب عالی برای جارو شارژی است. با این‌حال، جارو دستی دایسون V8 تنها گزینه این برند نیست. شما در زیر می توانید مدل های مختلف جارو برقی دایسون را مشاهده و مشخصات آن ها را در کنارشان ببینید:

  • بهترین از هر نظر: Dyson V11 Torque Drive
  • پیشرفته‌ترین: Dyson V15 Detect
  • بهترین جاروبرقی بی سیم: Dyson V10 Animal
  • بهترین برای خانه‌های بزرگ: Dyson V11 Outsize
  • بهترین برای حیوانات خانگی: Dyson Ball Animal 2
  • بهترین حالت دستی و عمودی: Dyson Ball Multi Floor 2
  • بیشترین ارزش خرید: Dyson V8 Animal
  • مناسب‌ ترین قیمت: Dyson V7 Motorhead 

Dyson V11 Torque Drive در مارس ۲۰۱۹ به خانواده سری V دایسون پیوست. این جارو برقی قدرت مکش بالایی را دارد و تا ۱۸۵AW قدرت مکش دارد و می‌ تواند تا یک ساعت کار کند. Dyson V11 Torque Drive قطعاً بیشترین امکانات و لوازم جانبی را دارد، اما از نظر عملکرد خام، مکش و عملکرد، Torque Drive و V11 Animal مشابه هستند.

جارو برقی دایسون مدل Dyson V15 Detect در سال ۲۰۲۱ ساخته و وارد بازار فروش شده است. این دستگاه به راحتی پیشرفته‌ ترین و برجسته‌ ترین روش بسته بندی در حالت خلاء را دارد که Dyson تا به حال راه اندازی کرده است. ویژگی‌های کاربردی آن از V11 بهتر و بیشتر است و البته گران‌ تر نیز می باشد؛ این در حالی است که قدرت آن در تمیز کردن در حالت عادی، تفاوت چندانی ندارد.

جارو برقی دایسون V10 در سال ۲۰۱۸ عرضه شد، اما همچنان یک گزینه فوق العاده از نظر مکش قوی و عملکرد در تمیز کردن است. این مدل، نمونه‌ ای از سری V است. جاروبرقی دایسون V10 در ۳ نسخه مختلف Dyson V10 Absolute، Dyson V10 Motorhead و Dyson V10 Animal در تولید شده است.

جاروبرقی دایسون V11 مدل Outsize، بزرگترین جارو شارژی است که برند دایسون تا به حال ساخته است. V11 Outsize در سال ۲۰۲۰ و مدل دایسون Outsize در سال ۲۰۲۱ عرضه شد. اگرچه نام‌ آن‌ها متفاوت است، اما از نظر عملکردی یکسان هستند.

سری Dyson Ball نیز یکی از شناخته شده‌ ترین و محبوب‌ ترین سری جارو برقی‌هایی است که تا کنون ساخته شده است. Dyson و “Ball” برای بسیاری از مصرف کنندگان تقریباً مترادف یکدیگر هستند. جاروبرقی دایسون Ball Animal 2 یک جاروبرقی است که قدرت گردش دایره‌ای بالایی دارد و دقیقاً همان چیزی است که شما در حالت ایستاده به آن نیاز دارید.

جاروبرقی دایسون  Ball Multi Floor 2 یک جاروبرقی عالی برای استفاده چند منظوره است که آن را به‌ عنوان بهترین جاروی دایسون با قابلیت ایستادن عمودی، می شناسند. این جارو، ویژگی‌ هایی همچون مکش باورنکردنی ۲۵۰AW  (وات هوا )، سیم بلند ۳۱ اینچی و ارتفاع خود تنظیم شونده، ارائه می‌ دهد.

جاروبرقی دایسون Omni-glide در سال ۲۰۲۱ راه اندازی شد. این اولین جاروبرقی از برند دایسون است که منحصراً برای تمیز کردن پارکت ها و سطوح چوبی سخت و سایر سطوح محکم طراحی شده است.

جارو برقی دایسون مدل Dyson V8 Animal از نظر قیمت، ویژگی‌ ها و عملکرد به نقطه خوبی رسیده است و جایگاه خود را به‌عنوان با ارزش‌ ترین جاروبرقی دایسون به دست آورده است.

جاروبرقی دایسون V7 چند سال قدمت دارد، اما همچنان یک انتخاب محبوب است، به ویژه برای خرید جاروبرقی دایسون اقتصادی این محصول انتخاب مناسبی است. این جاروبرقی، همه ویژگی‌ ها و قدرت دایسون مدل  V10 و V11 جدیدتر را ندارد؛ با این وجود، قدرت مکش ۱۰۰AW و زمان کارکرد ۳۰ دقیقه‌ ای را ارائه می‌ دهد.

اتو مو دایسون

این برند در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی پیش قدم است و با ساخت یک اتو مو با ویژگی های متفاوت و کار آمد تر از بقیه برند ها پیشتاز بازار فروش می باشد.

اتو موی دایسون مدل DYSON Corrale صاف کننده با صفحات گرمایشی انعطاف پذیر با استفاده از Corrale D، تعریف جدیدی از اتوی موی کلاسیک را ارائه داده است. صفحات حرارتی انعطاف پذیر ساخته شده از آلیاژ منگنز و مس با مو سازگارتر هستند و به راحتی خواهید توانست با گرمای کمتری موهای خود را حالت دهید و آسیب مو را تا 50٪ کاهش دهید.

این محصول با کابل یا بی سیم همراه با باتری لیتیوم یون 4 سلولی عملکرد یکسانی را با محصول با کابل ارائه می دهد ، در عین حال انعطاف پذیری دستگاه بی سیم بیشتر خواهد بود. شارژ بسیار سریع دستگاه ( 90٪ فقط در 40 دقیقه شارژ می شود) باعث شده تا کارایی آن بالاتر رود و موجب آن می شود تا حداکثر 30 دقیقه بتوانید موهایتان را بدون کابل صاف کنید. این محصول کنترل هوشمند حرارت را داراست و سیستم حسگر یکپارچه دمای صفحات را 100 بار در ثانیه تنظیم می کند در نتیجه آسیب حرارتی هنگام استفاده با ضخامت مو اندازه گیری شده و در نتیجه آسیب بسیار کمتری را به موها و ساق مو وارد می کند. زمانی که وسیله بدون کار بماند یا صفحات حرکتی نکنند پس از 10 دقیقه به صورت خودکار خاموش خواهد شد. تورمالین دارای خواص یونیزه کننده است که به کاهش الکتریسیته ساکن کمک می کند و لبه های این اتوی مو از تورمالین است.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید