عرضه iOS نسخه 15.3 و اطلاعات جدید از زمان ارائه آپدیت این سیستم عامل

به تازگی اطلاعات جدیدی از نسخه جدید از سیستم عامل همراه اپل مخصوص گوشی های این شرکت با نام آیفون منتشر شده است که زمان عرضه احتمالی این محصول به بازار مصرف را نشان می‌دهد. در مجله ویبره موبایل در مورد زمان عرضه و ویژگی های جدید صحبت می کنیم.
عرضه iOS نسخه 15.3 و اطلاعات جدید از زمان ارائه آپدیت این سیستم عامل

یک منبع خبری در مورد تکنولوژی با نام techradar پیش بینی کرده است که نسخه 15.3 سیستم عامل ios قرار است تا در ماه ژانویه یا نهایتا ابتدای ماه فوریه عرضه شود. که با توجه به عرضه نسخه 15.2 در روز 13 دسامبر، احتمال زیادی وجود دارد این زمان‌ بندی در این ماه تحقق یابد.

هر دستگاهی که iOS نسخه 15 را در اختیار دارد خواهد توانست تا از این به‌روزرسانی بهره‌مند شود و به این ترتیب اگر آیفون 6S یا نسخه‌های جدیدتر از آن را در اختیار دارید، در فهرست مخاطبان این به‌روزرسانی قرار خواهید داشت.

در مورد این بروزرسانی باید گفت که گویا شاهد تغییرات اساسی نیستیم و این نسخه جدید تمرکز خود را بر روی رفع باگ ها گذاشته است و ویژگی های جدید چندانی را به کاربران ارائه نخواهد کرد. اما از میان قابلیت‌ های این نسخه می‌ توان به مواردی مانند تغییر در ساختار متون دستگاه، مزایای کنترل امنیتی برای کودکان، نرم‌افزارهای iD دیجیتالی و کیف پول دیجیتالی یا والت دیجیتالی و ارائه خدمات کنترل از راه دور همه‌ کاره اشاره کرد.

گویا شرکت اپل هم از علاقه کاربران خود برای داشتن یک کیف پول دیجیتالی بر روی دستگاه خود با خبر شده است و قرار است یک نرم افزار والت دیجیتال برای این نسخه از ios ارائه شود.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید