معرفی و آشنایی با برنامه و ابزارهای تخصصی و غیر تخصصی گوگل و کاربرد آنها

در این بخش از مجله ویبره موبایل قرار است تا به بررسی یکسری از ابزارهای گوگل مانند Family link و Find my device و Tasks Slider و Snapseed و Lens و Authenticator بپردازیم و آن ها را به شما معرفی کنیم تا بتوانین از آنها استفاده کنید.
معرفی و آشنایی با برنامه و ابزارهای تخصصی و غیر تخصصی گوگل و کاربرد آنها

معرفی یکسری از برنامه های گوگل

شرکت گوگل یک شرکت آمریکایی است و اکنون به عنوان یک شرکت بزرگ با خدمات متفاوت که معروف ترین آن موتور جستجوی آن است، آشنا هستید.  شاید شما گوگل را با موتور جستجو بشناسید اما این تمام ماجرا نیست و گوگل خدمات متفاوتی را به کاربران در حوزه وب سایت و برنامه های اندروید ارائه می دهد. 

چند سال قبل شرکت گوگل با خرید وب سایت یوتیوب به مبلغ 1.65 میلیارد دلار، بزرگترین خرید خود را در طول عمر خود به انجام رساند و پیش از این خرید ، بسیاری از منتقدان گوگل اعلام کرده بودند که گوگل توانایی ورود به بازار ویدیویی آن‌لاین را نداشته و YouTube ‌ با قدرت به کار خو ادامه خواهد داد ولی گوگل با خرید این شرکت علاوه بر ورود به این بازار پرمنفعت ، آگهی‌های بیشتری را نیز بدست آورده است.

برنامه Google Family Link:

این ابزار به شما این امکان را می دهد تا با تنظیم قوانین پایه دیجیتالی، کودک و نوجوانتان را موقع جستجو در فضای مجازی هدایت کنید. برای مثال می توانید مدت زمانی که صرف اپ های مختلف می شود را ببینید و محدودیت زمانی برای استفاده از گوشی را مشخص کنید.

برنامه Google Find My device:

اگر نگرانید که گوشی یا ساعت هوشمندتان را گم کنید با استفاده از این ابزار می توانید گجت هایتان را پیدا کرده ( مکان آنها را در نقشه ببینید) و قفل یا که فرمت نمایید.

برنامه Google Tasks:

با این ابزار به راحتی می توانید کارهایتان را مدیریت و ضبط و ویرایش کنید. یکی از مزیت های اصلی این برنامه این است که می توانید آن را با همه ی گجت های خود هماهنگ کنید و خود برنامه نیز قابلیت هماهنگ شدن با برنامه هایتان را داراست.

مشاهده اسناد با Goolge Slider:

با این ابزار می توانید به صورت آنلاین اسلایدهای زیبا بسازی و با هر دستگاه دیگری آن را ارائه دهید و یا حتی با دیگران به اشتراک بگذارید.

برنامه Snapseed:

اسنپ سید یکی از اپلیکیشن های حرفه ای و کامل ادیت یا ویرایش عکس است که زیر مجموعه شرکت گوگل می باشد. این ابزار امکانات گسترده ای را در اختیار مخاطبان قرار می دهد تا به راحتی پس از گرفتن عکس ها آن ها را ویرایش نمایند.

اپلیکیشن Google Lens:

گوگل لنز یک برنامه کاربردی است که به کمکتان می آید و با استفاده از این ابزار متن های عکس را اسکن، کپی و ترجمه کنید. تصاویر مشابه با تصویر مورد نظرتان را پیدا کنید و گیاه ها و حیوانات را شناسایی کنید.

برنامه Google Authenticator: 

این ابزار برای شما کدهای ورود دو مرحله ای را ایجاد می کند که امنیت بیشتری را برای حساب های کاربری تان فراهم می کند.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید