تغییر تم گوشی های شیائومی، دانلود برنامه بهترین تم گوشی شیائومی

در این مطلب از ویبره موبایل اپلیکیشن های تغییر تم گوشی را برای جذاب تر کردن ظاهر گوشی اندروید در گوشی های شیائومی ، سامسونگ معرفی می کنیم.
تغییر تم گوشی های شیائومی، دانلود برنامه بهترین تم گوشی شیائومی

دانلود برنامه بهترین تم گوشی شیائومی

برای عوض کردن و زیباتر کردن محیط کاربری گوشی خود شما می توانید با دانلود اپلیکیشن های تغییر تم گوشی و یا تنظیمات برخی از گوشی ها استفاده کنید. 

مردم عاشق شخصی سازی ظاهر دستگاه های اندرویدی خود هستند و یکی از بهترین راه ها برای این کار تغییر تم گوشی و عوض کردن تم است. به طور معمول این تم ها به شما امکان می دهند تصویر زمینه ، آیکن و برخی از عناصر مانند سایه اعلان و تنظیمات سریع را متناسب با سلیقه شخصی خود تغییر دهید.

اگر علاقه مند به دانلود برنامه خاصی نیستید و یا دوست ندارید از لانچر استفاده کنید خود شرکت سازنده گوشی محیط کاربری را برای تغییر تم لحاظ کرده است برای اینکار می بایست:

بهترین تم گوشی سامسونگ و شیائومی

برای دریافت تم جدید گوشی البته ، مراحل عوض کردن Theme گوشی در دستگاه های مختلف بسیار متفاوت است ، ابتدا در ادامه نحوه تغییر تم موبایل سامسونگ و انتخاب بهترین تم گوشی سامسونگ از جهت کاربر را به شما نشان خواهیم داد. نحوه انجام این کار به شرح زیر است:

  • بر روی هر فضای خالی صفحه اصلی انگشت خود را بگیرید
  • روی تصاویر زمینه و موضوعات ضربه بزنید
  • به تب Themes بروید
  • برای کاوش در موضوعات مختلف تم ها، صفحه را به سمت بالا بکشید
  • تم مد نظر را که دوست دارید پیدا کنید ، آن را انتخاب کنید و روی بارگیری ضربه بزنید
  • بعد از نصب می توانید روی APPLY ضربه بزنید

برای گوشی های شیائومی یک روش دیگر رفتن به قسمت تنظیمات و پیدا کردن منوی Themes یا تم ها است. اگر در این قسمت به مشکل برخورده اید می بایست Region خود را تغییر دهید و به هندوستان یا یک کشور عربی عوض کنید.

پس از ورود به قسمت Additional settings می بایست Region خود را تغییر دهید

پس از تغییر منطقه و محل گزینه ی Themes را از قسمت تنظیمات منوی اصلی انتخاب کنید

شما اکنون قادر خواهید بود تا تم مورد نظر خود را در گوشی شیائومی خود انتخاب کنید.

دانلود عوض کردن تم با Bismuth Launcher

بهترین اپلیکیشن تم گوشی کدام است؟ تابحال از خود پرسیده اید لانچر سبک و کم حجم برای اندروید کدام است؟اگر به هر دلیلی از رابط کاربری پیش فرض گوشی اندروید خودتان راضی نیستید و مایل هستید ظاهر و دیگر امکانات آن مطابق سلیقه شما باشد، خوشبختانه بیسموس لانچر می توانند تمام توقعاتتان را برآورده کند.از تغییر تم های مختلفت گرفته  تا انواع آیکون های زیبا  ، از ویجت های اختصاصی گرفته تا قابلیت دسته بندی آیکون ها و دسترسی به برنامه ها ، همه این تغییرات را میتوانید با بیسموس لانچر انجام دهید که امکانات شخصی سازی منحصر به فردی در اختیارتان قرار می دهد.
بعضی از کاربران برای تغییر ظاهر و رابط کاربری گوشی اندرویدشان به دانلود و نصب لانچر های غیر حرفه ای و متفرقه روی می‌آورند که البته نصبشان بدون آشنایی کافی کمی دردسرساز است  و میتواند باعث بهم ریختگی تنظیمات ظاهر گوشی اندرویدشان شود. در عوض لانچرهای حرفه‌ای می‌توانند بی‌دردسر و به‌راحتی علاوه بر اینکه ظاهر گوشی‌تان را تغییر دهند، امکانات جانبی بیشتری نیز به آن اضافه کنند. یکی از این لانچر های رایگان، بیسموس لانچر است.بیسموس لانچر برای آن دسته از افرادی است که می خواهند زیبا باشند و زیبایی را به گوشی اندروید خود بیاورند و همه چیز را در صفحه نمایش گوشی اندروید خود سفارشی سازند .این لانچر تجربه ای منحصر به فرد از دستگاه‌تان را در اختیارتان قرار می دهد و به شما این اجازه را می دهد تا هر تم و یا همه امکانات مورد نیاز خود را در صفحه خانگی‌ گوشیتان در دسترس داشته باشید.

مشخصات اپلیکیشن پوسته گوشی Bismuth Launcher برای اندروید

لانچرها امکانی برای شخصی سازی صفحه اندروید و عوض کردن تم موبایل شما به حساب می آیند، در واقع این لانچر جانشین صفحه خانگی پیش‌فرض گوشی اندروید شما میشود که ظاهر و امکاناتش بسته به برند گوشی شما چه لانچر سامسونگ چه لانچر هواوی و سونی یا هر برند دیگری متفاوت است. با دانلود برنامه بیسموس لانچر میتوانید تم مورد نظر خود را در گوشی اندرویدتان داشته باشید. با  دانلود و نصب این لانچر صفحه گوشی اندروید خود را به هر شکلی که میخواهید کنترل کنید .

بیسموس لانچر یک لانچر جدید و سریع است که  انواع مختلفی از امکانات و تم ها را در اختیار کاربران اندروید گوشی هایی مثل لانچر سامسونگ و  لانچر هواوی و سونی دیگر برند ها قرار می‌دهد. این امکانات به شما اجازه می‌دهند که با این لانچر به ‌سرعت بتوانید صفحهٔ خانگی گوشی اندرویدی خود را با تم های  مختلف مانند لانچر آیفون زیبا کنید و در عین حال عملکرد گوشی اندروید دچار کندی نشود و مانند آیفون عملکرد سریعی داشته باشد.

دسترسی به تنظیمات این لانچر جدید بسیار راحت بوده و کاملا سازگار با هر دستگاه اندروید مانند سامسونگ و هواوی و دیگر برندها می باشد. رابط کاربری این لانچر بی نظیر طراحی شده است. با استفاده از این لانچر صفحات گوشی خود را زیبا کنید و دستگاه اندروید خود را پیشرفته نشان دهید.

بیسموس لانچر بی شک مناسب لانچر اندروید 2022 است، این لانچر ظاهری شبیه به رابط کاربری پیش فرض اندروید را به گوشی شما می آورد اما با جلوه ای جالب تر و طراحی ای به سبک متریال دیزاین با قابلیت شخصی سازی ویجت ها . برای دانلود اپلیکیشن تغییر تم موبایل ابتدا ویژگی های آن را ببینید:

برخی ویژگی‌های کلیدی لانچر ، بهترین برنامه تم گوشی :

  • مصرف بهینه باتری و رم
  • امکان جستجوی سریع در گوگل
  • بروز رسانی بر اساس آخرین تغییرات ظاهری اندروید 8.1
  • امکان پنهان کردن برنامه ها
  • طراحی متریال
  • امکان دسترسی سریع به برنامه ها
  • نمایش اعلان ها در صفحه خانگی گوشی
  • شخصی سازی ویجت ها
  • منوی اپلیکیشن ها
  • پس ضمینه (والپیپر اچ دی)HD Wallpapers
  • قابلیت قفل آیکون ها
  • قابلیت دسته بندی کل برنامه‌ ها به نحو دلخواه
  • قابلیت دسته بندی برنامه های پر کاربرد
  • قابلیت مخفی سازی آیکون برنامه
  • شخصی سازی تعداد سطر و ستون ها تا آیکون ها و ویجت هایتان به خوبی در صفحه جای گیرند
  • آیکون تنظیمات مخصوص لانچر

شما با استفاده از لینک زیر قادر به دانلود اپلیکیشن لانچر بیسموس  Bismuth Launcher خواهید بود.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید