دانلود و آموزش نصب و دسترسی سریع به محصولات شیائومی از طریق اپلیکیشن Mi Home

  • تاریخ: دوشنبه 29 آذر 1400 - 13:59
  • صفحه: برنامه ها
  • بازدید: 387
با ویبره موبایل همراه باشید تا با دانلود و برنامه محصولات شیائومی با نام Mi Home آشنا شوید
دانلود و آموزش نصب و دسترسی سریع به محصولات شیائومی از طریق اپلیکیشن Mi Home

برنامه Mi Home شیائومی برای عملکرد و کنترل بالا وسایل و محصولات ساخته شده شرکت شیائومی از طریق برنامه

اپلیکیشن Mi Home ساخت خود شیائومی از ویژگی‌های جذابی برخوردار است که مدیریت و استفاده از محصولات خانگی هوشمند این شرکت را آسان و روان می‌کند. 

محصولات متنوعی که شامل چراغ های هوشمند، ربات جارو برقی، تصفیه کننده هوا، حسگرهای مختلف و دستیار صوتی می‌شود؛ هرچند که برنامه به این موارد محدود نیست و برای هر یک از این محصولات رابط کاربری و ظاهر منحصر به فردی طراحی شده است.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Mi Home اندروید:

  • قابلیت اتصال هر نوع دستگاه شیائومی که با بلوتوث و وای فای کار می کند
  • مدیریت آسان دستگاه های متصل شده
  • اعمال کنترل های مختلف روی دستگاه ها
  • ایجاد عملکرد های خودکار برای هر یک از دستگاه ها
  • رابط کاربری بسیار زیبا و مدرن

1. نصب و راه اندازی برنامه Mi Home

  • اپلیکیشن Mi Home برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است. 
  • پس از اجرا، بلافاصله خوش آمد گویی می‌کند و از شما می‌خواهد که با قوانین و شرایط استفاده از اپلیکیشن Mi Home موافقت کنید و دسترسی‌های مورد نیاز را تایید کنید. دسترسی‌هایی مانند GPS که برای کار اپلیکیشن Mi Home ضروری هستند و به حریم شخصی شما وارد نمی‌شوند. در اینجا کافی است گزینه «موافقم» یا «Agree» را بزنید.
  • در صورت انتخاب ریجن Chinese Mainland (که پیشنهاد می‌شود)، ممکن است جاهایی با منوهای به زبان چینی برخورد کنید. اما اکثریت برنامه روی زبان انتخاب شده (در اینجا انگلیسی) می‌ماند.

    متاسفانه به هیچ وجه از زبان شیرین فارسی پشتیبانی نمی‌شود حتی اگر زبان گوشی را فارسی قرار دهید. اما در هر صورت اگر بخواهید تغییر زبان دهید، به ترتیب به قسمت Profile، سپس Settings و در نهایت Language مراجعه کنید و زبان مورد نظر را انتخاب کنید. زبان پیش‌فرض برنامه، زبان رابط کاربری دستگاه است.

  • سپس باید یا یک اکانت شیائومی جدید بسازید یا اطلاعات حساب کاربری فعلی خود را وارد کنید. بنابراین نیازمند ایمیل معتبر و رمز عبور یا یک شماره تلفن هستید. انتخاب با خود شماست و در هر صورت به نتیجه می‌رسید. توجه داشته باشید که این اکانت Mi شما است و اگر از گوشی‌های هوشمند شرکت شیائومی استفاده می‌کنید، از پیش اکانت مربوطه را ساخته‌اید.

    پس از وارد کردن آدرس ایمیل یا شماره تلفن، یک کد تاییدیه ۶ رقمی به آدرس ایمیل یا شماره تلفن شما ارسال می‌شود که برای نهایی کردنِ ورود به اکانت باید آن را در نرم افزار وارد کنید.

2. اتصال و مدیریت لوازم خانگی هوشمند

همانطور که قبلا نیز بیان شد هر محصول شیائومی منو مربوط به خود را خواهد داشت به علت اینکه هر کدام از آنها کاربری متفاوت و جداگانه ای نسبت به سایر محصولات دارد.

محیط اپلیکیشن روی پلتفرم Android اضافه کردن Automation محیط اپلیکیشن روی پلتفرم iOS                 

اضافه کردن دیوایس

اضافه کردن محصولات از طریق بلوتوث

برای افزودن محصول خود در برانمه رو علامت + که در بالا سمت راست قرار گرفته است کلیک کرده البته باید توجه داشت که اضافه کردن هر محصول با دیگری ممکن است تغییراتی داشته باشد. 

برای مثال 

برای جاروبرقی رباتی شیائومی، کافی است دو دکمه روی آن را نگه داشته تا صدای روشن شدن را بشنوید و سپس ربات داخل برنامه نمایان خواهد شد.

محصولات هوشمند چه فایده‌ای دارند اگر نتوانند به صورت هوشمند فعالیت کنند؟

یکی از سه قسمت برنامه Mi Home برای iOS ، سین (Scene) نام دارد. این قسمت برای اندروید، به اسم Automation شناخته می‌شود و اپلیکیشن Mi Home برای اندروید چهار قسمت دارد. شیائومی حالت‌های پیش‌فرض زیادی برای این قسمت طراحی کرده است که از میان ‌آن‌ها می‌توان به آلارم‌ها یا زنگ اشاره کرد.

در این برنامه شما به راحتی می توانید چندیدن دستگاه از هر قسمت خانه را به یک اپ متصل نموده و تنظیمات مربوط به هرکدام را آماده سازی کرده و از آن استفاده مطلوب خواست خود را ببرید. پس می توانید برای خود دسته بندی های متفاوتی بسازید.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید