ویژگی و مشخصات تبلت جدید سامسونگ تب اس8 اولترا

چند علت مهم که باعث می شود گلکسی تب اس8 را به عنوان تبلت انتخاب کنید چیست؟ با ویبره موبایل همراه باشید تا به چند ویژگی خوب این محصول بپردازیم.
ویژگی و مشخصات تبلت جدید سامسونگ تب اس8 اولترا

Samsung Galaxy Tab S8 Ultra با قیمت ابتدایی (1099 دلار) چند روز پیش معرفی شد و اولین تبلتی است که به معنای واقعی کلمه بر روی iPad Pro سایه افکنده است و به عنوان یک تبلت رقیب کره ای معرفی شده است. این محصول با صفحه نمایش 14.6 اینچی OLED فوق العاده خود، در مقایسه با آیپد پرو هم بزرگتر است و هم رفرش ریت 120 هرتزی دارد و با اتصال صفحه کلید اختیاری و بهبود حالت چند پنجره ای، می توان گفت گلکسی تب اس8 اولترا به طور بالقوه می تواند جایگزین لپ تاپ شود.

سامسونگ مشخصاً با Galaxy Tab S8 Ultra کاربران خانگی و معلمان مجازی را هدف قرار داده است، زیرا دوربین‌ های جلوی دوگانه با پشتیبانی از وضوح حداکثر 4K برای تماس‌های ویدیویی و همچنین قاب‌بندی خودکار برای نگه داشتن شما در قاب تصویر خصوصا زمانی که در حال حرکت هستید می تواند رضایت بخش باشد. به‌علاوه، کاهش نویز پیشرفته‌ای که در محصول قرار گرفته است می تواند به شما این اطمینان را بدهد که صدای صاف و بدون نویزی از طرف شما ارسال خواهد شد.

از دیگر ویژگی های برجسته تب اس 8 اولترا می توان به تراشه سریع اسنپدراگون 8 نسل 1، تجربه S Pen کم تاخیر (با تاخیر 2.7میلی ثانیه)، شارژر سریع 45 واتی و ادغام بهبود یافته آن با گوشی های سری گلکسی اس اشاره کرد.

طراحی گلکسی تب اس8 اولترا

ابعاد گلکسی تب اس 8 اولترا 12.85 در 8.21 در 0.22 اینچ است و در یک بدنه آلومینیومی گرافیتی قرار گرفته است. این محصول به طور چشمگیری نازک است، ولی به دلیل نمایشگر بزرگ، نگه داشتن آن با یک دست آسان نیست. نکته قابل توجه این است که تب اس 8 اولترا نسبت به آیپد پرو 12.9 اینچی سبکتر و باریکتر است.

گلکسی تب اس 8 مانند مک بوک پرو 14 اینچی جدید و مک بوک پرو 16 اینچی جدید دارای یک بریدگی در مرکز بالای صفحه نمایش است. خوشبختانه، بریدگی محتاطانه است و در این نمایشگر بزرگ توجه زیادی را به خود جلب نمی کند.

نمایشگر تبلت سامسونگ اس8 اولترا

Samsung Galaxy Tab S8 Ultra دارای یک صفحه نمایش بزرگ 14.6 اینچی (2960x1848) AMOLED با نرخ نوسازی صفحه با سرعت 120 هرتز است و به طور قابل توجهی بزرگتر از Galaxy Tab S7 Plus 12.4 اینچی یا iPad Pro 12.9 اینچی است. این تبلت جدید سامسونگ وضوح تصویر گلکسی تب اس ۷ پلاس و آی‌پد پرو ۱۱ اینچی را شکست می‌دهد، ولی صفحه نمایش مینی ال‌ای‌دی Liquid Retina XDR آی‌پد پرو 16 اینچی وضوح بالاتری دارد.

با این صفحه نمایش بزرگ دست شما باز است و میتوانید به راحتی طراحی و یا نوت برداری کنید. از طریق برنامه Samsung Notes، می‌ توانید نوت ها و یادداشت ها را روی رایانه لوحی خود یادداشت کنید و بعداً آن‌ها را روی تلفن هوشمند سامسونگ خود انتقال دهید.

همچنین می‌توانید Galaxy Tab S8 Ultra را به یک مانیتور دوم قابل حمل با قابلیت‌های صفحه لمسی برای رایانه‌های شخصی گلکسی تبدیل کنید. این ویژگی قابلیت چند وظیفه ای جانبی را بسیار افزایش می دهد. شما با برنامه سامسونگ DeX پیشرفته (که Tab S8 Ultra را از حالت تبلت به حالت دسکتاپ می برد) خواهید توانست تا پنجره های برنامه هایتان را در زمانی که می خواهید صفحه تبلت را روی یک نمایشگر خارجی به اشتراک بگذارید، انجام دهید.

دوربین های تب اس8 اولترا

برای مقایسه دوربین این محصول با iPad Pro باید گفت که تب اس8 دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض در جلو و دوربین های 12 مگاپیکسلی اصلی و 10 مگاپیکسلی فوق عریض در پشت، به همراه یک سنسور LiDAR است. در حین کار با دوربین های جلو در گلکسی تب اس 8 اولترا، وقتی از دوربین واید به دوربین فوق عریض تغییر وضعیت می دهید، تحت تأثیر تبلت سامسونگ قرار خواهید گرفت چرا که فضای بیشتری را می تواند ثبت کند.

علاوه بر این، Galaxy Tab S8 Ultra شامل سه میکروفون با نرم‌افزار حذف نویز است که به کاهش پخش صداهای گوناگون و فوکوس بر روی صدای مشخص در هنگام برقراری تماس‌های ویدیویی کمک می‌کند.

دوربین‌های عقب و جلو قادر به ضبط ویدیو با کیفیت 4K هستند. ویژگی که مطمئناً توجه سازندگان محتوا و پخش‌کننده‌ها را به خود جلب می‌کند. قابلیت شخصی‌سازی فیلم‌های سلفی ضبط‌کننده صفحه سامسونگ به سازندگان اجازه می‌دهد تا گیم‌پلی را به راحتی ضبط کنند. یک ابزار ویرایش به نام LumaFusion که به زودی منتشر می شود به شما امکان می دهد از قلم برای ویرایش دقیق ویدیوها استفاده کنید.

باتری و میزان شارژدهی تب اس8 اولترا

گلکسی تب اس 8 اولترا دارای باتری 11200 میلی آمپر ساعتی است. این مقدار کمی بزرگتر از 10090 میلی آمپر ساعت موجود در تب اس 7 پلاس است. این تبلت از شارژ 45 واتی پشتیبانی می کند که به گفته سامسونگ، می تواند تبلت را در 80 دقیقه به 100 درصد برساند. این شرکت می گوید این تبلت تا 15 ساعت دوام می آورد. سامسونگ همچنین می‌گوید که این تبلت می‌تواند به عنوان یک شارژر قابل حمل برای دستگاه‌هایی که تصمیم دارید به آن وصل کنید، عمل کند.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید