شیائومی از گوشی جدید خود با نام سیوی رونمایی کرد

شرکت چینی شیائومی از محصول باریک و سبک خود با نام سیوی رونمایی کرد. با ویبره موبایل همراه باشید.
شیائومی از گوشی جدید خود با نام سیوی رونمایی کرد

همان طور که می دانیم شرکت شیائومی بازار گوشی های میان رده را تسخیر کرده است و اکنون با محصول جدید و خوش دست خود حرف جدیدی برای سری میان رده دارد.

در طراحی این گوشی که بیشتر تمرکز شیائومی نیز بر روی این قسمت بوده است شاهد یک بدنه نازک و سبک با طراحی خوش دست هستیم. این گوشی فعلا در بازار چین به فروش می رسد.

وزن دستگاه در حدود 166 گرم و ضخامت آن نیز تقریبا 6.9 میلی متر است که شاهد یک گوشی جمع و جور سبک هستیم و این خود مزیتی بالایی است. همچنین نمایشگر از نوع OLED با سایز 6.55 اینچ در با کیفیت FHD(فول اچ دی) و نرخ نوسازی بالا 120 هرتزی در جلو خودنمایی می کند.

این شرکت تصمیم گرفته برای لنز دوربین سیوی در حد یک میان رده جلو برود نه یک پرچم دار. در سیوی از ماژول دوربین سه گانه استفاده شده که دوربین اصلی آن، رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل دارد و دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی روی آن قرار گرفته اند.

شرکت شیائومی در نمایشگر پانچ هول یا همان حفره دار این گوشی، یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار را قرار داده است.

در سال جدید میلادی تغییراتی بر روی نامگذاری گوشی های هوشمند شیائومی اعمال شده است و اگر خاطرتان باشد قرار است حرف "می"   یا "Mi"   از ابتدای اسامی حذف شود.

محصول میان رده جدید دستگاه شیائومی سیوی (Xiaomi Civi)   نام دارد که در آن از یک تراشه اسنپدراگون 778G که با فناوری 6 نانو متری ساخته شده است، استفاده می شود که این پردازنده دارای چهار هسته ی گولد کورتکس A78 به‌همراه هسته‌ گرافیکی آدرنو 642L و مودم 5G اسنپدراگون X53 با سرعت ۳٫۳ گیگابیت ‌بر ثانیه  استفاده می ‌کند.  شیائومی در سیوی از استاندارد وای فای 6E استفاده کرده است که سرعت آن به 3.6 گیگابیت بر ثانیه می رسد.

نسخه به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی حدود ۴۰۲ دلار را دارد؛ همچنین نسخه ‌ای با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز با قیمت حدود ۴۴۹ دلار به فروش می ‌رسد. در نهایت، نسخه ‌ای با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز با قیمت حدود ۴۹۵ دلار، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید