با بهترین بازی های موبایل آشنا شوید!

امروزه موبایل یکی از ساده ترین پلتفرم هایی است که می توان بازی های روز دنیا را در آن ها انجام داد، بازی های موبایل برای خیلی از ما به شدت جذابه و هروز از آنها استفاده می کنیم و اوقات فراغتمان را پر میکنیم.بریم که معرفیشون کنیم؟
با بهترین بازی های موبایل آشنا شوید!

 

کالاف دیوتی

­ کالاف دیوتی در سال 2019 برای موبایل هم عرضه شد و تقریبا شبیه به بازی اصلی است که با کنسول انجام می‌­دهید، اما چیزی که آن را از نسخه کنسولی آن مجزا می­‌کند، وجود حالت بتل رویال در نسخه موبایل است. این بازی با ارائه کنترل دقیق، نقشه‌های کلاسیک، کاراکترهای جالب و سلاح و تجهیزات بسیار زیاد، شما را به راحتی برای چندین ساعت میخکوب می­‌کند. این بازی در حال حاضر به اندازه­‌ای محبوب است که هر گیمری آن­ها را بازی می‌کند یا می­‌شناسد.

بازی موبایلی کالاف دیوتی یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی سال 2022 است. بازیکنان می‌توانند بین حالت رنک یا عادی در Multiplier بازی یک کدام را انتخاب و بازی کنند. در این بازی دو واحد پولی درون برنامه‌ای وجود دارد که یکی از آن‌ها Credit است که در حین بازی بدست می‌آید و دیگری COD است که با پول واقعی خریداری می‌شود.

برای پیشرفت در این بازی و لذت بردن از آن می‌توانید با خرید بتل پس کالاف دیوتی بازی هیجان انگیزی را تجربه کنید. همچنین با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می‌توانید انواع اسلحه جذاب و جدید را برای خود فراهم کنید و از بازی با آن‌ها لذت ببرید.

بازی Among us

بازی Among us خیلی آسان است. شما یک گروه می‌شوید و بین شما به صورت تصادفی 1 الی 3 قاتل (Imposter) برگزیده می‌شود و باید افراد را در نقشه انتخابی در بازی بدون اینکه کسی ببیند یا شک کند، بکشند. تنظیمات این بازی قابل تغییر است. یعنی می‌توانید سرعت راه رفتن بازیکنان را زیاد یا کم کنید، فاصله‌ای که در آن قاتل بتواند بازیکن را بکشد کم یا زیاد کنید، گزینه‌ای را برای تغییر قیافه قاتل فعال کنید یا غیره. این بازی خیلی جذاب است و وقتی بازی کنید حسابی از آن لذت می‌برید و دلتان می‌خواهد مجدداً بازی را انجام دهید.

در این بازی فقط کافی است دیگران را فریب دهید. البته فریب دادن دوستان یا رقیبان‌­تان هم کار خیلی آسانی نخواهد بود. با شروع بازی، هر کدام از بازیکنان وظایفی برعهده دارند، در حالی که ایمپاسترها یا همان حیله‌­گرها هیچ کاری جز کشتن دیگران ندارند. اما همچنان باید سعی کنند بی­‌گناه بنظر برسند تا دیگران به آن­‌ها مشکوک نشوند. وقتی کسی کشته می­‌شود، همه در جلسه­‌ای دور هم جمع می­‌شوند و حدس می­‌زنند که چه کسی قاتل است تا آن را حذف کنند. همانطوری که سعی می­‌کنید وظایف خود را انجام دهد، باید خوب دقت کنید تا کشته نشوید و بتوانید حیله­‌گرهایی که در لباس بی­‌گناه پرسه می­‌زنند را شناسایی کنید.

این بازی فوق‌­العاده جذاب ابتدا در سال 2018 منتشر شده بود اما در سال 2020 با فراگیری کرونا به موفقیت رسید و حالا به یکی از محبوب­ترین بازی­‌ها تبدیل شده است

 

بازی کلش آف کلنز

کلش آف کلنز که نیاز به توضیحات زیادی ندارد، زیرا همه­ ما حتی آن­‌هایی که گیمر نیستند هم اسم این بازی را حتما شنیده‌­اند یا آن را بازی کرده‌اند. Clash of clans ابتدا در سال 2012 برای ios و یک سال بعد یعنی 2013 برای گوشی­‌های اندروید منتشر شد. حالا با گذشت یک دهه از انتشار آن می‌­توان گفت با اینکه حس نوستالژیک به گیمرها می‌­دهد، اما همچنان در لیست محبوب­ترین بازی­‌هایشان از آن نام می‌­برند.این بازی استراتژیک با شخصیت­‌های متنوع و اتفاقات جالب همیشه سعی می­‌کند شما را غافلگیر کند. حتی این قابلیت وجود دارد که با دوستان خود یک قبیله جدید تشکیل دهید یا به قبیله‌­­ای بپیوندید و به سایر قبیله­‌ها حمله کنید و برای خود پایگاه تشکیل دهید.

 

بازی پابجی موبایل PUBG Mobile

PUBG با انتشارش در سال 2017 غوغایی به پا کرد. از همان ابتدا فروش زیادی داشت و یکی از بهترین بتل رویال­‌ها را می­‌توان با آن تجربه کرد.در این بازی، شما به عنوان یک مزدور همراه با 99 بازیکن دیگر با چتر نجات به جزیره­‌ای فرود می‌­آیید. بازی با نقشه­‌ای بزرگ شروع می‌­شود و هر بازیکن سعی می­‌کند مهمات و تجهیزات خود را تامین کند. اما در ادامه این نقشه کوچک و کوچک­‌تر می­‌شود تا بازیکنان را در کنار هم جمع کند. در نهایت آخرین نفری که در این جزیره ایستاده باشد، برنده است.بازی پابجی موبایل پر از هیجان و ویژگی­‌های فوق‌­العاده است که علاوه بر کنسول و رایانه، در موبایل هم به آن­‌ها دسترسی دارید. البته که کنترل­‌های صفحه لمسی به دقت کنسول یا گیم پد نیستند اما با این حال قابل حمل بودن و دسترسی راحت به آن در گوشی، این مشکل را جبران می‌­کند.

بازی موبایل PUBG: New State

 PUBG: New State پابجی نیواستیت نسخه یا آپدیت جدیدی از PUBG موبایل نیست، بلکه یک بازی کاملا جدید است. در این بازی به سال 2051 می­‌رویم و بتل رویال را در آینده تجربه می­‌کنیم. جهان به میدان جنگ تبدیل شده و شما همراه با 99 قاتل از هواپیما به زمین فرو می‌­آیید.

با اینکه New State در آینده اتفاق می‌­افتد و نقشه جدیدی دارد، همچنان مهمات و تجهیزات آن مانند PUBG موبایل هستند و تقریبا حال و هوای همان بازی اصلی را می­‌دهد. اما خوبی این بازی این است که تمام ویژگی و امکاناتی که این بازی در کنسول یا PC دارد، در موبایل هم وجود دارد. از طرفی در موبایل و تبلت­‌های قدیمی هم قابل اجراست.

بازی موبایل Apex Legend Mobile

یکی دیگر از بازی­­‌های بسیار محبوب در بین گیمرها که حالا در دستگاه­‌های اندروید و ios هم در دسترس است. جلوه­‌های بصری خیره­‌کننده و کنترل خوب آن باعث شده تا در بین افراد علاقه­‌مند به بتل رویال جایی برای خود باز کند. با اینکه نسخه موبایل این بازی با نسخه کنسول یا pc کمی متفاوت است اما همچنان از نظر کنترل و گیم­‌پلی عملکرد خوبی دارد.در هر سری از آپدیت‌های این بازی قابلیت‌هایی جدیدی اضافه می‌شود تا برایتان خسته کننده نشود. با توجه به همه این توضیحات می­‌توان گفت apex legends mobile بی­‌شک یکی از بهترین بازی­‌های رایگان موبایل است.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید