خرید و فروش محصولات ساخت ایران و حمایت از تولید ملی در فروشگاه ویبره موبایل

فروشگاه ویبره موبایل افتخار آن را دارد تا با خرید محصولات ایرانی با کیفیت آنها را در فروشگاه خود به فروش برساند.
خرید و فروش محصولات ساخت ایران  و حمایت از تولید ملی در فروشگاه ویبره موبایل

پشتیبانی از تولید ملی به‌ منزله حمایت از اشتغال، کار و سرمایه ملی و کارگر ایرانی است و حمایت از کالای ایرانی در جامعه تولید محور تحقق می‌یابد. در فروشگاه ویبره موبایل یکسری از محصولات ساخت داخل با کیفیت بالا عرضه می شوند و اگر تمایل به فروش محصولات خود را دارید با کامل کردن فرم مربوط به فروش محصولاتتان در سایت ما افتخار آن را به ما بدهید. تا هم از کالای شما حمایت و دیده شود و هم بحث مربوط به حمایت از کالای ایرانی در دستاورد کارهای پیش رو قرار بگیرد.

شما با پر کردن فرم مورد نظر می توانید کار و محصول خود رت به ما معرفی کنید تا ما با شما بتوانی همکاری مفیدی در فروش محصولاتتان داشته باشیم.

نمونه محصولات ایرانی حمایت شده توسط فروشگاه ویبره موبایل:

کاور محافظ و روکش کفش سیلیکونی ZINO ضد آب بدون لغزش برای کودکان، مردان و زنان

این محصول که یک کالای ساخت داخل است توسط تولیدی زینو (ZINO) توسعه و به ساخت انبوه رسیده است. پس از بررسی های انجام شده توسط مدیر فروش و بررسی کیفیت محصول به این نتیجه رسیدیم که این محافظ سیلیکونی کفش یک محصول با کیفیت با درصد سیلیکون بالاست که می تواند از کفش شما زمانی که در سفر در مکان های پرخاک و شن یا گل آلود هستید و یا اگر از علاقه مندان به آفرود هستید بسیار سودمند باشد و با شستشو دوباره می توانید از آن استفاده کنید. یکی از تفاوت های اصلی این محصول با دیگر محصولات مشابه میزان درصد سیلیکون بکار رفته در تولید و ساخت آن است که از درصد بالایی برخوردار می باشد.

  • از ویژگی های این محصول با رنگ بندی های متفاوت در دو سایز Medium و Large می توان به موارد زیر اشاره کرد:
    کاور کفش و پوشش کفش ضد آب، سیلیکونی قابل استفاده مجدد
    محافظ کفش 100% سیلیکونی بدون لغزش مناسب برای کودکان ، مردان و زنان
    کاملا اوریجینال و با کیفیت ساخت بالا و اصلی
    کاملا ضد آب و ضد سایش و قابلیت شستشوی آسان

یکی دیگر از محصولات ساخت داخل توسط مهندسین خلاق وسایل و چراغ های زینتی و خواب می باشد که به عنوان دکور وسیله ی مناسب  وجلوه بخش فضای خانه و اداره است. تیم ویبره موبایل با حمایت از این مهندسان خلاق وسایل آن ها را برای حمایت خریداری کرده و به فروش می رساند تا قوت قلبی برای ادامه ی کار آنها باشد. از جمله وسایل مورد نظر می توان به موراد زیر اشاره کرد:

برای هر کدام از چراغ ها می توانید طرح مورد نظر خود که می تواند از چوب یا پلکسی و یا طرح چوب یا سنگ باشد را سفارش دهید. واگر تمایل به درج لگوی مخصوص به خود را دارید می توانید آن را به ما بگویید تا برای شما لحاظ کنیم.

اگر شما دوست عزیز محصول یا ایده ی جالب و جذابی دارید که دوست دارید دیده شود، حتما آن را با ما از طریق فرم لینک شده در میان بگذارید . تلاش ما حمایت و دیده شدن کالای با کیفیت و مرغوب شما خواهد بود.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید