مشخصات و عرضه احتمالی گوشی گلکسی اس 22 سامسونگ

Galaxy S22 محصول آینده شرکت سامسونگ
برای آشنایی بیشتر با مشخصات احتمالی گلکسی اس 22 با مجله ویبره موبایل همراه باشید
مشخصات و عرضه احتمالی گوشی گلکسی اس 22 سامسونگ

تاریخ انتشار و قیمت Samsung Galaxy S22

همانطور که می دانید سامسونگ در رویداد آنپکد خود به معرفی محصولات جدید این شرکت می پردازد. به احتمال زیاد طبق آنچه از سال های قبلی انتظار می رود قرار است این رویداد در اواسط ماه ژانویه یا دی ماه خودمان برگزار شود و سامسونگ به معرفی محصولات سخت افزاری جدید خود یعنی سامسونگ گلکسی اس 22 و تبلت تب 8 بپردازد.

مشخصات فنی گلکسی اس 22 سامسونگ

برای این گوشی هوشمند و پرچم دار سامسونگ قرار است یک نمایشگر 6.1 اینچی با پشتیبانی از HDR و نرخ نوسازی 120 هرتزی انتخاب شود و هنوز مدل و جنس نمایشگر مشخص نیست و گفته ها در حد شایعه هستند.

در قسمت ساخت بدنه برای پنل پشتی این دستگاه همانطور که انتظار می رود از شیشه استفاده می شود و فریم آن نیز فلزی خواهد بود.

تراشه بکار رفته در گلکسی اس 22 ساخته شرکت کوالکام یعنی اسنپدارگون سری 895 خواهد بود که از قدرت پردازشی بالایی برخوردار است ولی بعید نیست در نسخه های آسیایی طبق سنوات قبلی، سامسونگ از تراشه های ساخت خود با نام اگزینوس برای عرضه آن استفاده کند.

در گذشته تصور می شد که دوربین اس 22 یک دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود اما با انتشار تصاویر و مشخصات لو رفته گویا لنز اصلی این سری یک دوربین با کیفیت 50 مگاپیکسلی خواهد بود اما می دانیم که برای یک دوربین همه چی به مقدار رزولوشن ختم نمی شود و گشودگی عددی و کانونی عدسی لنز دوربین نیز در کیفیت عکس برداری نقش مهمی را دارند همانطور که می دانید و در گفته ها بیان می شود دوربین های سری آیفون 12 دارای رزولوشن 12 مگاپیکسلی هستند ولی به گونه ای ساخته شده اند که کیفیت عکس های گرفته شده با آیفون بسیار به واقعیت نزدیک تر و حقیقی تر هستند.

 در بیان دیگر مشخصات بدست آمده از سری گلکسی اس 22 باید گفت که ای موبایل از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند و قابلیت شارژ شدن بی سیم را نیز خواهد داشت. گویا در عکس های لو رفته از اس 22 باتری 3700 میلی آمپر ساعتی آن تایید شده است.

همانطور که از شرکت سامسونگ انتظار می رود این بار هم قرار است جسگر اثر انگشت بر زیر نمایشگر واقع شود و این حسگر همان سنسور اولتراسونیک حواهد بود.

در گاه حافظه یکی از نکاتی است که در نسخه های قبلی حذف شده بود. علت حذف شدن درگاه حافظه در پرچمداران سامسونگ خیلی مشخص نیست. اما در نسخه جدید به خواست هوادارن و نیاز آنها به داشتن درگاه کارت حافظه شاید در گلکسی s22 اولترا شاهد حضور درگاه اختصاصی در گاه حافظه باشیم.  

حذف سری نوت و اضافه شدن قلم به اس 22

مطابق با آخرین شایعاتی که منتشر شده گویا مدل S22 Ultra با قلم S ارائه می شود و حتی یک شکاف داخلی برای قرار گرفتن آن، درست مانند گوشی Galaxy Note وجود خواهد داشت. این شایعات حتی با رندرهای فرضی نیز پشتیبانی می شوند.

نامگذاری سری S22 سامسونگ

ظاهراً تغییر نام این مدل در حال بررسی است و مدلی که ما انتظار داشتیم +Galaxy S22 نام داشته باشد به S22 Pro تبدیل می شود.

قیمت گلکسی S22 سامسونگ

به نظر می رسد در خانواده اس 22، مدل گلکسی S22 اولترا گرانتر از مابقی و یکی از گرانترین محصولات سامسونگ هم به علت پرچم دار بودن و هم بخاطر پردازنده های قوی و دوربین نسل جدیدش باشد.

فروشگاه ویبره موبایل به عنوان فروشگاه معتبر در عرضه انواع محصولات سامسونگ با ضمانت معتبر و فیمت مناسب به مجرد معرفی و عرضه این محصول به بازار در خدمت شما دوست داران و طرفدارن محصولات سری اس سامسونگ خواهد بود.

منابع: OnLeaks , gsmarena



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید