چرا اتو موی برند دایسون با بقیه برند ها متفاوت است؟

چرا اتو موی برند دایسون با بقیه برند ها متفاوت است؟

برند دایسون یکی از معروف ترین و معتبر ترین برند های بریتانیای تولید کننده لوازم خشک کن های برقی می باشد که همواره محصولات با کیفیتی وارد بازار می کند

و هم اکنون به بیش از 70 کشور محصولات خود را عرضه می کند.

یکی از محصولات فوق العاده این شرکت اتو مو دایسون مدل HS03 PRO HAIR می باشد که امروز می پردازیم به ویژگی هایی که این اتو مو را با سایر برند های خود متمایز می کند.

ویژگی های اتو موی دایسون دلیلی برای برتری برند دایسون

DYSON Corrale صاف کننده مو با صفحات گرمایشی انعطاف پذیر است که دایسون با استفاده از Corrale D تعریف جدیدی از اتوی موی کلاسیک را ارائه داده است.

صفحات حرارتی انعطاف پذیر ساخته شده از آلیاژ منگنز و مس با مو سازگار می شوند تا بتوانید آن ها را با گرمای کمتری حالت دهید و آسیب به مو را تا 50٪ کاهش دهید.

و همین طور با کابل یا بی سیم باتری لیتیوم یون 4 سلولی عملکرد یکسانی را با محصول با کابل ارائه می دهد، در عین حال انعطاف پذیری دستگاه بی سیم را نیز ارائه می دهد.

شارژ بسیار سریع 90٪ فقط در 40 دقیقه شارژ می شود. حداکثر 30 دقیقه صاف کردن بدون کابل ، یا اینکه برای مدت زمان طولانی تری با کابل استفاده کنید.

دارای 3 حالت تنظیم دقیق دما تنظیمات دمای متغیر 165 درجه سانتیگراد، 185 درجه سانتیگراد و 210 درجه سانتیگراد که یک مدل سازی موثر را برای انواع و موهای مو تضمین می کند.

از طرفی این اتفاق باعث می شود تا وز شدن مو کمتر اتفاق بیافتد و موها پرواز کمتری داشته باشند. سیستم حسگر یکپارچه، دما را در هر ثانیه 100 بار تنظیم می کند. 

آسیب حرارتی هنگام ایجاد مدل موی معادل با ضخامت مو اندازه گیری می شود. در صفحات گرم کننده انعطاف پذیر در مقایسه با صفحات گرمایش ثابت آزمایش شده است.

تجزیه و تحلیل تصویر مستقیم در مقایسه با موهای درمان نشده نشان می دهد که مدت زمان دقیق به موها و عادات حالت دهی شما بستگی دارد.

رنگ مو را حفظ می کند گرمای زیاد باعث کم رنگ شدن موها می شود. صاف کننده DYSON Corrale with مجهز به صفحات گرمایشی انعطاف پذیر است که

امکان صاف کردن با گرمای کمتر را فراهم می کند و در نتیجه از مو محافظت می کند و رنگ آن را بهتر حفظ می کند.

دلیل این تفاوت ها در کارایی های این محصول باعث شده که تبدیل به یکی از بهترین اتو مو های موجود در بازار شود و شما می توانید با بهترین قیمت این محصول را 

از سایت ویبره موبایل خریداری کنید :

https://vibremobile.com/product/hs03-pro-hair



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید