بهترین هندزفری بازار

Nothing Ear با یک بار شارژ کامل، تا 5 ساعت با روشن بودن ANC و تا 4 ساعت با خاموش بودن ANC، باتری دارد. کیس شارژ این هندزفری نیز می‌تواند تا 2 بار کامل آن را شارژ کند.
بهترین هندزفری بازار

هندزفری Nothing Ear (1) جدیدترین محصول شرکت نوپای Nothing، با ظاهری شفاف و منحصر به فرد و فناوری‌های پیشرفته، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای گجت را به خود جلب کرده است. این هندزفری بی‌سیم که با قیمتی مناسب عرضه می‌شود، تجربه‌ای جدید از گوش دادن به موسیقی و برقراری تماس را به ارمغان می‌آورد.

طراحی هندزفری Nothing Ear 

اولین چیزی که در مورد Nothing Ear (1) جلب توجه می‌کند، طراحی جسورانه و شفاف آن است. بدنه این هندزفری از پلاستیک شفاف ساخته شده که اجزای داخلی آن را به نمایش می‌گذارد. این طراحی منحصر به فرد، Nothing Ear (1) را از سایر هندزفری‌های موجود در بازار متمایز می‌کند.

فناوری هندزفری Nothing Ear 

Nothing Ear به درایورهای 11.6 میلی‌متری مجهز شده است که صدایی شفاف و قدرتمند را ارائه می‌کنند. این هندزفری همچنین از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) بهره می‌برد که می‌تواند صدای محیط اطراف را تا 40 دسی‌بل کاهش دهد.

علاوه بر این، Nothing Ear (1) از قابلیت HearThrough نیز پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به برداشتن هندزفری، صدای محیط اطراف را بشنوید. این قابلیت برای زمانی که در مکان‌های شلوغ یا پر سر و صدا هستید، بسیار مفید است.

باتری هندزفری Nothing Ear 

Nothing Ear با یک بار شارژ کامل، تا 5 ساعت با روشن بودن ANC و تا 4 ساعت با خاموش بودن ANC، باتری دارد. کیس شارژ این هندزفری نیز می‌تواند تا 2 بار کامل آن را شارژ کند.

خرید Nothing Ear از ویبره موبایل

اگر به دنبال خرید هندزفری Nothing Ear (1) هستید، ویبره موبایل بهترین گزینه برای شماست. این فروشگاه اینترنتی، Nothing Ear (1) را با تضمین بهترین قیمت و گارانتی اصالت کالا به شما ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، ویبره موبایل خدمات دیگری مانند ارسال سریع و رایگان و پشتیبانی 24 ساعته را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

برای خرید Nothing Ear (1) از ویبره موبایل، کافی است به لینک زیر مراجعه کنید:

https://vibremobile.com/

با انتخاب ویبره موبایل، می‌توانید از خریدی مطمئن و راحت لذت ببرید.



لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید